• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Mel...jag har för mig att hon sa typ här är yttre blygsläpparna...typ...men så mycket mer ser manju inte - ingensnorre iaf!

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Nej det är väl det.. man ser mer avsaknaden av saker, än vad man faktsikt ser =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Mel...ja Skulle iofs vara ganska så skoj om det kom ut en pojke, tycker jag - ja, ur mig alltså

• Melisabeth

JA det vore lite kul med en här också.. eftersom man ställt in sig på flicka.. men jo det vore tämligen förvånande om det kom en hos dig =)

• Winnertaco

Malla
    Rent hypotetiskt, om det mot alla odds skulle vara en kille i magen, är han frisk om han överlever förlossningen då? Alltså, om de lever när de kommer ut, är de friska då? Svara om du vill...

• Winnertaco

Mel
    Jag var helt inställd på pojke även fast vi inte hade en aning... Blev lite paff när det var en tjej!

• Melisabeth

taco - jo. jag har ju frågat mitt ex, och de trodde länge att det var en tjej... ganska övertygade typ... Men han sa att det var ändå så självklart när det var en pojk, så de hann liksom inte tänka att "det skulle ju varit en tjej" enligt deras tro =)

Men jo jag skulle bli skitförvånad om det bleve en pojk nu... är helt inställd på en bråkig tjej med mitt temprament - så något annat skulle vara skitskumt först =)

Men trots att man iaf tror att man vet så är det ju verkligen spännande att få veta absolut liksom =)

• MallaMojs

Taco...alltså, jag vet inte... De har ju bara gjort en könsbestämning på embryona så då vet man ju inte alls om det är friska eller sjuka... Hmm, jag ångrar mig då - det skulle inte alls vara kul om det kom en kille, bara om han var frisk.

De har ju dock inte riktigt visat sig på UL när det varit en sjuk pojke heller så, min Marcus såg ju helt normal ut å så, även när han föddes (ja, som en alien, men det gör ju alla i den veckan) och när mamma väntade så började de misstänka något i vecka 35 typ...men då var det ju försent...

• Winnertaco

Nä, förlåt Malla, nu har jag gjort dig ledsen

Mel
    Johanna verkar verkligen ha mitt humör, värsta glad ena sekunden och skitsur nästa!

• Melisabeth

taco - jo precis =)
    Ella var stilla precis hela dagen igår... hon som varit som galen ngn vecka nu.. minsta rörelse känns och syns ju tydligt nu när hon är så stor... MEn hon var jättestilla, ville inte ens vakna när jag rusakade på henne..

Men så kom A hem och då började hon härja som bara den, så nu inbillar sig A att hon låg hela dagen och väntade på att pappa skulle komma hem och leka med henne =)
    Gulligt - men ibland verkar det nästan som han glömmer att hon inte bara är hans dotter utan även min =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)