• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Winnertaco

En del reklam lägger sig dessuotm över tex bilder som man öppnar i folks galleri! Inte tycka om!

• pucken

jag ogillar reklam i allmänhet dessutom. usch, blir helt virrig av alla rörliga saker! tur att man kan blocka dem

• MallaMojs

Hejhopp... Hemma efter en massa shopping - godis, gula blommor, Bondfilm till Magnus i påskpresent och nya Magnumglasserna Yäää! Det kommer bli en finfin kväll

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Xqin - Jo det har med dagar i cykeln att göra... för att få fram som BM räknar så är det 28 dagar som gäller så att säga.... En av damerna i maj skall ha 1 maj, jag 4.. och hon byter dagar på måndagar och jag på lördagar, så där felar det på 2 dagar så att säga... Men det beror på att hon lagt in en kortare cykel.....

Och om jag skulle lägga in min korrekta cykel så skulle jag typ vara 2-3 veckor kortare gången eller något sånt...  Så det är sådant det beror på precis som fru?? sa förrut.

NU är jag klippt.... kort blev det, hon tog en dryg dm iaf... =/

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

alltså, jag har bestämt mig för att min kusin är taskig som planerar ett kalas den 28 april. kunde hon inte valt en annan helg? eller har hon glömt att agge fyller år då? *irriterad*

• MallaMojs

pucken...pratar ni med varandra å så då?

Jag har påskpyntat

• pucken

vi pratar ibland bara, men jag menar, varför bjuda oss till ett kalas när vår son fyller år? vi blev ju inte bjudna på hennes son ettårskalas, varför bjuda oss nu.

vi kan inte ha påskpynt, valter käkar upp fjädrarna då *suck*

• Melisabeth

Varför skulle hon ha party då... för han kom hem från sjukan eller vad var det?

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Aha, ni är bjudna, då fattar jag Ja, hmm... Om ni inte umgås sådär så kanske hon inte bryr sig så mycket...tyvärr!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)