• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

fint pyntat också för övrigt.. ingen idé här eftersom vi ändå knappt kommer vara hemma =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Angående bf och hur man räknar ut det så kanske man inte ska stirra sig alltför blind på uträkningen heller, ungen kommer när den kommer liksom...

Puck
    Antagligen har hon ingen koll på att Agge fyller, man brukar inte ha koll på sånt om man egentligen inte bryr sig...

• pucken

mel
    ja, hennes son blev utskriven där nån gång. stör mig ordentligt på att hon bjuder oss när vi lär ha kalas själva. jaja, hon kanske inte tänkte längre än näsan räckte

• Winnertaco

puck
    Man kan ju bli lite blind när det gäller sin egna barn, och hon verkar ju inte haft det lätt, din kusin!

• Melisabeth

Malla - ni vet ju iofs vad ni väntar, men på rutin-UL - såg ni kön också då?
    Och isf hur?

• Melisabeth

Öhm, måste man ha sånt också... hmm får sno av Anders Polly isf eller nått =/

• Winnertaco

Vi är hos Andreas föräldrar, men dom är inte hemma, så vi fick leta i alla skåp, tillslut snodde vi ur burken som det står "endast Marianne" på

• MallaMojs

Mel...vaddå HUR?

BM sa att det var kanske liiite svårt att se könen, men jag sa då att jag hoppas VEEERKLIGEN att det är två tjejjer...då sa hon att "Jaaam det tror jag också!!" Haha, hon hade f*n full koll ändå ju...

Men sen när hon gick igenom varje bebbe så visade hon blygdläpparna å så... (hmm, stavas det så??)...men riktigt säker kan man ju aldrig vara

pucken...hon tänkte väl att förste att bjuda vinner

Tvillingtjejjer **vecka 25**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)