• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Söta =)

Ja rea är trevligt, blev ett par saker för oss också =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • CaMi

Åh, så hungrig och sambon surrar i telefon. Och när han är klar vaknar väl Alvar igen. Brukar vara så... Tror ni en tjej med övervikt hinner svälta ihjäl i väntan på maten?

• Fru Indosaurie

Allt fanns dock bara i ministrl på kappahl
    Bästa byxorna, alla butiker har även så satans dåligt utbud, jag skulle handla massa saker ju.. kanske blir kurvan imorrn? om vi orkar..

• Fru Indosaurie

CaMi
    F pratar ALLTID i telefon när jag är hungrig känns det som..
    Vi åt middag 19.30 när vi kom hem från dagens strapatser.

• Melisabeth

CaMi - klart man kan svälta ihjäl över med övervikt.. det gör jag flera gånger vaje dag ju =)

Var mest väldig pojkiga kläder här på KA, eller de överdrivet flickiga... dvs inget som kändes rätt.. bland rean alltså =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • CaMi

Mel: Ja då är jag på god väg! Magen kurrar rent utav och det är inte ofta det händer...

Fru: Så duktig hon är. Då får ni sänka sängen då. Om ni nu inte redan har gjort det? Hoppas Alvar väntar med att sätta sig ett tag. Jobbigt att ta upp han ur sängen 100 gånger per natt som det är, tänk att måsta böja sig ÄNNU mer!

• CaMi

Fru: Men dåså! Då är det ju bara positivt! Glad

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)