• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

fru
    men svara det haha säg att man blir mer ödmjuk efter snitt!

vet ni, jag sitter och tuggar på nåt så exotiskt som minikokosnötter.

• letw83

puck
    har du fått nå pengar? jag har inte satt in men A har visst gjort det för nån dag sen. Hur mkt vet jag inte men jag hoppas på dom 600 som var hans del....

• CaMi

GLAD PÅSK!!!!!!

Och här sitter man hemma inomhus. Och tack och lov för det för ute blåser man då bort en dag som denna. Ja, inte Alvar då, han får ju mysa i sin ulliga åkpåse!

• pucken

letw
    jodå, jag har fått hans pengar. eller ja, jag antar att det är han som är ante

cami
    här är det fint och soligt! jag funderar på att köra en chansning på att syaffären är öppen, jag vill ha en ny symaskin. jag har ingen som helst läxa den här veckan så jag tänkte sy lite, men maskinen är helknäpp. den hoppar över stygn, trassslar sig och jag vet inte vad.

• CaMi

pucken: Åh! Så härligt. Här är det förvisso soligt och den värmer massor nu solen, men det blåser SÅ mycket. Skulle nästan kunna tro att man är vid kusten!

Så din symaskin trasslar? Men tror du verkligen nåt är öppet idag? Är det inte så mycket söndag som det bara kan bli idag?

• pucken

cami
    finns massor som har öppet ingen syaffär dock, bara en massa onoff och skit.

• pucken

blä så fick jag ett mail om att vi har läxa till på onsdag i alla fall

• pucken

vi har varit på språng halva dagen. svärmor skulle köpa mat så vi hängde på. jag råkade visst köpa tårtingredienser på hennes kort *harkel* och symaskinsnålar.

• MallaMojs

Hon var just å lämnade bilstolen va?

Hehe, full koll emellanåt

Jag sitter hos pappa, alldeles full i magen Pappa å sambon sitter i köket med varsitt glas wiskey å jiddrar

Tvillingtjejjer **vecka 26**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)