• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Så tillbaka =)

Ang rörelser så funderar jag på om Ella rörde på sig under UL.. och hon viftade lite med ena näven typ... och vände sig bort från kameran.. men så mkt mer rörelser tror jag inte vi såg då.... *minnet är bra men kort*

Idag var det helt annorlunda med annan BM =)
    Till det bättre.. En rak och framåt "tant" som inte jamsade eller virrade utan körde rakt på =)
    Anders fick läsa av hjärtljuden och känna på huvudet - Ellas alltså =)
    Hon låg mkt riktigt med huvudet neråt.. var ruckbar men "knappt" lät det som...

Och det var som jag trodde ang SF - min vanliga mäter betydligt mindre..... Om de skulle stämma mot varandra så skulle det växt 4 cm på 12 dagar, och det har det då inte gjort....  Och den som var nu var bombis på att "hon hade rätt" även om hon sjuttioelva gånger påpekade att hon gör inget åt den stora ökningen eftersom det är olika mätare... Men Nu ligger det hela prick på övre linjen iaf.....
    Så även om det är oväsentligt eftersom det är olika som mätt så var det ändå "skönt" att få besked om att det inte var jag som är knäpp ang den vanligas mätning =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

haha micke och jag ska börja jogga ikväll, och jag har inga bra träningsbyxor. så jag får ta min mammabrallor

• Melisabeth

Hmm och du menar att de skulle hänga uppe?? =)
    Sicken syn för världen.. eller iaf omgivningen din =P

• pucken

jo, men det är en megamudd på dem. om jag viker ner den sitter brallorna riktigt bra, sorgligt nog

• Melisabeth

ahh, jo det klart.. vika mudden går ju alltid, tänkte att du fyller ju knappast upp den liksom =)

• pucken

jag ser det som att byxorna krymt i tvätten, inte jag som fläskat på mig men det är klart, de kanske töjer sig skitmycket?

• Melisabeth

mina brallor blir skitsmå när jag tvättar dem.. då "pyser" fläsket över precis överallt....... Men de töjer ju ut sig när man använder dem sedan... rätt rejält, så är nog byxornas "fel" inte ditt =)

• pucken

shit tänk om jag tappar dem när vi är ute på joggingtur vilken syn! aja, jag har inget annat val än att testa för jag har inget annat för tillfället. jag kan ju meddela hur det gått sen när jag kommer hem.

• Melisabeth

JA du får göra det =)
    Annars ett bälte eller nått att vika mudden "över".. fast det är nog itne så skönt om man skal springa förstås.....

Men det märks väl om du tappar dem eller inte =)

• pucken

haha nä, inget skärp tack jag vill ha mjuka kläder på mig när jag ska träna, annars får jag lätt en massa märken och skit. det här får gå helt enkelt, i värsta fall får jag väl sluta och dra mig hemåt.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)