• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

nej mjuka är ju att föredra... Men blir mer träning om du måste parera fallande brallor ju =)
    Eller nått =)

v 37 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

jag kanske kan sy ett hängslen det lär gå fort! haha nä, fy, det vill jag aldrig ha.

• pucken

nä, nu ska vi bege oss. vila du en stund så tjattrar vi när jag kommer tillbaka! med eller utan byxor

• MallaMojs

Va? Jogga?? Urk... Hihi...duktiga ni är!!

Jag väger numera ETTHUNDRA KILO PRICK Haha, känns helt ok ändå, skyller på påsken och bebisarna i magen Jag har ju inte gjort något!!!

Min mage hade krympt iaf har SF på 31 idag - BM sa att det kan bli sådär ibland Jaja, jag ska ju ändå på UL, så om det är någé fel så lär vi ju få veta då oavsett! Trycket hade inte fortsatt uppåt, utan är lååågt som vanligt, och jaaa Vi hittade LÄTT båda hjärtljuden efter att jag visat BM vart jag trodde att de låg, ettan kör en puls på 138 och tvåan på 152 *lycklig*

Nu ska jag bara komma ihåg att ringa angående UL imorrn, se till att få EN tid och så ska jag försöka låta bli sånt som man går upp en massa i vikt av Typ!!

Angående UL så rörde sig både tjejjerna en hel del...den ena sååå mycket att bm hade stora problem med mätningarna och alla bilder är suddiga

Tvillingtjejjer **vecka 26**
  • Melisabeth

Malla - det var länge sedan jag låg på dem kilona tyvärr..... känns som hundra år sedan.. men det var det ju inte riktigt.. bara nästan =)

Skönt att allt var bra =)

• MallaMojs

Mel...ja, jag lär ju inte stanna där direkt Men ett kilo i veckan är väl lite väl mycket??

• Melisabeth

Malla - tj akanske.. men vet inte om det är det för 2 st... jag har gått upp 13 kilo på 9 veckor så....

• MallaMojs

Mel...men det beror väl lite på vilka veckor det är? Äh, jag vet inte... Min BM säger ingenting, men jag vill ju gärna minimera uppgången, men då måste man sluta med allt det där goda va??

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)