• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Det är ju inte alltid de största skadorna som gör ondast ju.. så så märkligt är det väl inte iofs

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

visserligen. men ändå. mest stör jag mig på att jag itne kommer kunna jogga på ett par dagar *muttrar*

• Melisabeth

Jo det klart att det kan vara irriterande när man faktiskt kommit sig för att börja med något....

Jag har blivit tokig.. vill tapetsera om vardagsrummet - NU.... ja just det liksom.. glöm det.....

• pucken

haha var kom det suget ifrån? kunde ju kommit liiite tidigare, börjar ni nu lär ju ella titta ut tidigare bara för att jävlas

• Melisabeth

ja jag kan inte ens tapetsera så vi behöver få hjälp för det också....
    Och vardagsrummet ligger sist på listan, både Ellas rum och köket är ju sjukt mkt viktigare liksom. De ser hemska ut.. vardagsrummet är bara trist, inte "fult"..

NEej jag vet inte.. har fått sånt lust till en massa grejer, är lite svårt när man inser att man inte KAN göra många av sakerna rent fysiskt... Eller bör dra igång nått....

Är väl boandet som satt fart eller nått i slutspurten =)

• Kickan 84

Hellooo!

Här kommer en 80-årig kärring inlunkandes, fy fan för foglossning säger jag bara!

Ett litet pergomirakel! v.18 ♥
  • Melisabeth

Ja inte är det roligt med foglossning inte.... instämmer helt

Var helt galet i morse när jag skulle på toa... kändes som nån kört in en handboll mellan benen på på en, förotom det vanliga onda... Så innan jag kommit halvvägs til toa så funderade jag helt seriöst på att se om jag nådde en plastpåse eller nått att kissa i istället... trodde absolut inte jag skulle klaga att gå ända till toaletten.... Så A förslog att ställa in en hink brevid sängen =/
    Galet värre

Får hoppas det inte blir värre för dig Kickan

• Kickan 84

Tyvärr blir det värre för var dag som går, men det KAN ju bli bättre... men man tvivlar ju!

• Melisabeth

Mitt har ju faktiskt stannat av lyckligtvis.. har inte blivit värre på nga veckor, och känns ibland nästan bättre till och med.... Men det kanske mest känns så eftersom andra "krämpor" tar över... dvs att hon kör ner huvudet, sjunker och har sig...... Känner inte av bakre fogarna lika mkt längre eftersom det gör 10 gånger ondare i främre..

Men hoppas kan man ju, men det visar sig =)

• Kickan 84

Kan inte fatta att vi om mindre än två veckor kanske vet vad för filur jag har i magen! Helt galet ju, d v s om de vill berätta på spec. mödravården... det märks!
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)