• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

agge har äntligen somnat, har burit på honom nästan hela morgonen, och jag har grymt ont i benet nu. ska sitta på balkongen och försöka få igång ett bättre humör i solen

• MallaMojs

xqin...gomorron

pucken...ja, du har ju cokså förmiddagssol hemma Här är det för varmt på balkongen så det går inte... Sitter bara å väntar på mamma och company...

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • pucken

det är tur för glassens existens att jag inte har nån i frysen annars jag hade jag tryckt i mig glass tills jag spyr.

• MallaMojs

Jag har glass i frysen men näääe, jag är inte så förtjust i det... Tur är väl det!! Vi ska ju iväg å grilla korv iofs, inte heller det nyttigaste som man kan stoppa i sig va Hihi...

Urk, nu börjar jag bli nervös inför läkarbesöket imorrn, som blev flyttat till klockan 8... Magnus ska med så det känns ju liiite bättre, men bläää

• MallaMojs

xqin...idag är en bra morgon so far och vi ska ut i solen å grilla...men jag bävar redan för morgondagen Din då?

• Ekrlsn

malla - hehe skönt... nja så där, e hungrig och lite småirriterad

• letw83

malla
    hojta bara till om du vill ha cyberhjälp med syendet

• MallaMojs

haha, ja jag har ju proffshjälp här inne så en amningskudde ska man väl få ihop

Nu ska jag börja avveckla aktiviteten härinne

• pucken

men åh, jag hade precis somnat och så ringer einar och väcker mig. typiskt.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)