• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • MallaMojs

Mel...jodå, de sprallar på Haha! Näe men det är ju alltid lugnare när man håller sig i rörelse så det lär ju bli partaj när jag ska sova snaaart...

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

JO precis.. Ella blir ju typ alltid knäpp när jag går och lägger mig.. men hon har lugnat ner sig lite nu sista dagarna =)

Men såg askul ut förrut när hon diggade till Anders musik.. han var skitnöjd, och hon borde ju vara lite uttröttad av det hela =)

Allvarligt.. jag fattar inte varför jag blir anfådd av att göra absolut ingenting?!
    Helskumt

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Mel...jag blir nästan som mest anfådd av att prata i telefon Haha...

Mina tjejjer brukar bli som mest galna när jag kryper ner efter min nattliga kisspaus

• Melisabeth

Jag som inte ens pratar.. blir anfådd av att sitta - tyst... helt sjukt fånigt =/

Jaja, snart så..... snart =)

• MallaMojs

Tycker ni är lite väl sega nu, så jag kryper ner, klockan har ju passerat 22

Natti kompisar

• Melisabeth

Jag skall dricka varm choklad, sedan krypa ner.. skall up till psyktanten imorgon ju... vill gärna vara vaken då =)

Men fikat lät gott fru =)
    Skall kanske våga mig på att försöka baka något imorgon.. kanske =)

• pucken

sorry, vi kollade på lite greys anatomy. svårt att slita sig när man väl börjat titta. men nu ska vi i säng, agge somnade klockan åtta så han vaknar väl supertidigt imorgon!

god natt!

• pucken

malla
    vad är det för tyg du ska ha förresten?

• MallaMojs

puck...jag ska sy "skynken" till skötbordet har jag tänkt, och så kaaanske en stor amningskudde

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)