• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

MAlla - och jag tänkte leta tyg till någon "blöjförvaring"..
    Vi har ju inget vettigt ställe att ställa bläjpaket eftersom vi har värsta minibadrummet.... och att ha dem liggandes het "oskyddade" verkar dumt med tanke på fukten.... Får se om jag hittar nått vettigt tyg till det =)

Men du får visa upp om du hittar något roligt ju =)

Nu lite smink på och sedan iväg till psyktanten.... Undra vad jag skall babbla om idag?!

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Haha, ja vi får väl se hur det går - jag har inte sytt sedan syslöjden i högstadiet så

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • pucken

malla
    innan du åker till ikea tycker jag att du kan kolla åhléns i centrum. såg att de har lite tyg på rea, kan vara värt att kolla åtminstone.

• Fru Indosaurie

man mår som man förtjänar sägs det ju. Skrikandes

uuusch vad jag mår dåligt. kl är snart 10, w sover förmiddagslur och jag kan inte börja stöka här utan att hon vaknar.. hon vaknar nästan av skolungarna som härjar som idioter.
    blir till att stressa som vanligt.
    Vad fan finns det inte dörr till köket för? dumt.

• MallaMojs

pucken...ja, det kan jag ju göra - det är ju nära och bra Tänkte mest om du ville hänga med någon dag, men vi får väl se

• pucken

malla
    hänga med kanj ag göra tror jag iaf, skulle vara ruggigt skönt att komma ifrån agge en dag men micke är ju i skolan 4 dagar i veckan.

• MallaMojs

pucken...ja, jag kollar på Åhlens först då iaf - sen får vi väl se...

• pucken

idag känns verkligen som en helt värdelös dag. agge sitter och gnyr hela tiden, inget hjälper. han är trött, men tokvägrar att sova. jag är skithungrig och ska käka lunch kl 10 liksom. min tå gör skitont, och hela benet värker för att jag trampat snett för att inte belasta tån. det är ett mirakel om jag överlever den här dagen *suck*

• MallaMojs

pucken...lunch klockan 10? När åt du frukost då?

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)