• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Jo precis, men man kan ju hoppas =)

Jag hoppas också på att säkert veta om 2 veckor.. men det kan man säkert glömma bara för att =)

Såg ett par komma från UL i fredags när jag var på sjukan.. och hon hade ett sånt där obeskrivligt lyckligt skimmer runt sig - började böla av att se det ju =)
    Nu har ju ni iofs sett pyret redan nga gånger, men häftigt är det ju lika fullt =)

v 38 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

SKall se om jag orkar plcoka undan något mer idag...har fått gjort ganska mkt idag.. men mer skadar säkert inte... MEn beror väl på om man kommer upp ur fåtöljen så =)

• MallaMojs

Tror jag också utvecklat en rejäl foglossning (grymt ont i heeela kroppen) och heldagar på stan och så är INTE att rekommendera Varit på shoppingtur och sen in till stan och träffa mamma, hennes sambo och min syrra - myyys. Nu är jag hemma, haft en dust med M (som vanligt) och ja, måste nog bada eller så för att ens komma upp imorrn...

Något nytt här?

Tvillingtjejjer **vecka 27**
  • Melisabeth

NÄ inte förutom att jag vill göra om hemma och pucken har ont i tån =)

Foglossningen hade du ju redan uppfattat =)

• MallaMojs

Mel...jaaa, jag skulle också vilja tapetsera om hela lgh här NU, men samtidigt så vill jag ju flytta också och så är det bara en hyres så nää, det får vara trist och fult överallt

Hur mår Ella då?

• Fru Indosaurie

Vi har varit på dopåterträff idag. Så himla kul.
    W äääälskade när vi sjöng. Hon skrålade i och när musiken tystnade så sjöng hon fortfarande och ni vet ju hur tyst det är i en kyrka haha.

Jag har gjort en sak ur fluffinsboken nyss, "blueberry vad det nu hette".
    Ska svänga ihop en deg till morgondagens pizzabullar också, ska bara vänta på att F kommer ut igen (han lägger w Förvånad ).

• Melisabeth

Malla - jo hon mår nog bra tror jag.. håller sig rätt lugn =)

Hur går det med dina sprall då?

• MallaMojs

Fru I...det måste vara någonting med kyrksång som gör det - jag sjöng med HÖG volym och finast när mamma och pappa gifte sig när jag var typ 2 år Haha!

Jag har by the way så smått börjar skicka ut inbjudningar till träff 26/4 klockan 19, ok?

puck...är du sugen på en sväng till Ikea någon dag kanske? Eller ja, du kanske har något bättre utflyktsmål om man är på jakt efter lite billigt tyg?

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)