• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

malla
    om han inte är hemma skickar jag över micke medan jag jobbar så kan han hjälpa till!

• MallaMojs

pucken...ja, min syrra ska ju vara ledig hela sommaren och sen så har jag en annan kompis som sagt att hon kan hjälpa till en massa...men man blir ju så ledsen när det inte ens verkar som om att han vill vara hemma, och ett j*vla lager är viktigare än VI :_o

Tvillingtjejjer **vecka 28**
  • pucken

mm absolut, jag hoppas att han inser det också och avstår från att jobba de veckorna. annars får du väl visa honom lite statistik över vilka veckor tvillingar brukar födas, så han fattar att de är mer regel än undantag att de föds tidigt.

• Babysugen

hostig grabb. kramper i magen på mig.... 10% på hm idag.. går ner till stan ska inhandla ett par byxor i strl 80 som han kan ha.. 86 e för stort.. e så olika strl.
    idag drar vi till västkusten och min familj, skönt att få åka dit med vår nya passat

• pucken

bara så ni vet så kommer min virkade nalle blir supertuff! virkar den i lakritssnören för de var tunnare än kolasnörena

• Ekrlsn

något förslag på vad man kan göra av havregryn, socker och örtsalt? morsan vägrar ge mig pengar till mat...

• pucken

xqin
    finns nog inte så mycket annat än havregrynsgröt skulle jag tro. om du inte råkar ha några äpplen och lite bakmargarin, då kan du göra paj

• MallaMojs

pucken...määä, hur kan du låta bli att äta upp honom då?

xqin...är du under 18?

Jag har torkat skåp och fixat och donat, varit å pantat flaskor (ooo, rik!! ) och så, nu får M ta resten!!

Tvillingtjejjer **vecka 28**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)