• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Fru Indosaurie

puck
    och nu ska ni köpa en tredje?
    om ni hade köpt en bugga vid den andra vagnen så hade ni betalat lika mkt eftersom att ni nu ska ha en ny igen.
    Dessutom har ni ingen liggvagn till nästa bebis heller & det ingår i bb priset. Räcka ut tungan

• pucken

mel
    en babytravel, en ljusblå. jättehärlig vagn, smidig och snygg! men jag vill antagligen ha nåt mer sulkyliknande framåt hösten/vintern.

• pucken

fru
    nästa bebis? säg inte så till micke då smäller han av. nu när det närmar sig 29 april så väcka alla hans gamla minnen till liv, och han var skraj för ett år sen.

• Melisabeth

Ahh =)

Jag var och klämde på (eller VI var) vagnar i veckan.. lite sugen blev man ju, för det fanns ju en del snyggt.. om man som oss är rätt traditionell i smaken =)
    Men nä, kan inte bara förkasta att man har en vagn som funkar bra, om än inte så himla snygg.. men ändå liksom =)
    SKulle vara om Anders mormor trillar av pinn och efterlämnar massa pengar som man skulle kunna fundera på sånt =) *ja jag är hemsk jag vet*

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    haha vi ligger typ plus fast vi köpt en ny. svärmor betalde emmaljungan, vi köpte den blå för 3000 och sen sålde vi emmaljungan för 4000.

• Fru Indosaurie

När alla var här så sa taco att "aha, är det en sån vagn man skulle ha haft" & jag har även omvänt letw från att avsky bugaboo  lite bra säljare är jag nog ändå

• pucken

fru
    han var skraj inför förlossningen. han har fortfarande inte återhämtat sig. så jag väntar nån månad med att prata om fler barn.

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)