• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • pucken

fru
    det är från förra sommaren, vi tog den blå när vi var i norrköping. tror han åkte typ 30 min eller nåt, resten av tiden satt vi hemma sen stod vagnen oanvänd fram till veckan innan vi sålde den "gamla".

• Melisabeth

Fru - och jag är fortfarande stöning... Det är fullt möjligt att Buggan är skitbra funktionellt.. Det vet jag inget om, så det kan jag inte säga emot -  men jag tycker den är skitful...  =) Har sett ett antal senaste tiden och jag tycker inte de blir vackrare för det =)
    Fulaste jag sett var för nga dagar sedan... blå... riktigt hemskt =)

Men jag är ju som sagt traditionell i smaken, så annat är ju inte att vänta.. jag gillar "större åbäken" när det gäller vagnar =)
    Eller gärna lagom, men mer "rubusta" än slimmade saker =)

Men som sagt, vi behöver ju inte välja så =)

Puck - tror inte någon kommer vilja köpa vagn åt oss så vi har nog inget att vinna på tyvärr.... Dessutom lär vi ju inte få något för den här liksom.. 20 kronor kanske =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

Mel
    Jag tycker att nästan alla vagnar utom bugaboo är skitfula Cool Men det är så det är, smaken är som baken.

Jag älskar stilrent och avskyr småplock, krimskrams och sånt så det har ju sin naturliga förklaring.
    Jag gillade den inte heller från början (när jag först såg den) men nu är jag kär i den! Kyss
    Men jag kommer aldrig någonsin att tycka att vagnar med suflett ner i backen eller nallebjörnar är fina så du ändrar förmodligen inte uppfattning heller bara för att du ser fler buggor. Skrattande

Jag tänker varje dag på vad lycklig jag är som har en vagn med svängbara framhjul så att nacken och ryggen slipper få sig en törn, för att inte tala om en vagn som inte väger nästan dubbelt så mkt, jag tycker att det är tungt nog ändå.

• MallaMojs

Jaha...vad ledsen jag blir på lokala pizzerian, de glömmer alltid sås eller dressing Torr sallad är ju gott...

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Melisabeth

Taskigt Malla =(

Fru - nä precis... är väl säkert en vanesak till viss del.. höll på att garva ihjäl mig när jag såg stokke först... nu smågarvar jag bara sitället för storskratta =)
    Gillar inte heller krimskrams iofs..... och jag avskyr som sagt det jäkla rutiga tyget med dalmatiners som är i vår vagn.. är kräkvarning på det helt klart... så därför skall jag försöka klä om den invändigt iaf, så man slipper det =)

Men svängbara hjul och liten tyngd låter absolut bra, så det opponerar jag mig inte emot.... =)
     Och om någon slängde en bugga på mig skulle jag säkert inte vägra använda den om den är bra, bara för att jag inte tycker den är snygg.. men den risken är ju inte så stor så =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Ja, men det är näring så Haha...

Jag är verkligen helt slut, inte van vid så mycket frisk luft Imorrn ska jag till bm också...

Tvillingtjejjer **vecka 25**
Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)