• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

Sedan måste jag säga att den svarta tex som jag sett var klart snyggare än den blå... jag avskyr ju blått, så det var riktigt illa... Så färgen gör nog sitt till också

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

Mel
    jag har faktiskt slutat skratta åt stokke också Förvånad

Jag var på me&i träff här om dagen och en tjej där hade en stokke.

Så himla mysigt att ha bebisen så nära sig! Man kan prata och leka på ett helt annat sätt! Supersmidig vagn!

Sen vet jag ju inte hur den är att köra eller så..

• Melisabeth

Nej det vet inte jag heller.. men i det fallet så vill jag inte ens veta.. det är långt över min trångsynta acceptansgräns gällande design =)

Men men, jag vill ha ut henne innan jag börjar att ens fundera på om man skall uppdatera sig på vagnfronten eller inte... innan hon är ute behöver hon ju ingen vagn så.. mest jag som skulle vara i behov av rullstol ibland känns det som.... =/... Men snaaart... *hoppas jag iaf*

Hmm ska jag baka scones innan A kommer hem tro, eller skall jag vänta så han får hjälpa till tro?... Hmmm Nä han får hjälpa till, jag orkar inte stå och gå mer nu =)

• Melisabeth

AJJJJ =)
    Såg inte skönt ut alltså =)

Är det Gecko eller Cam ni har by the way? =)

• Melisabeth

Ahh =)
    Måste ju försöka hålla mig informerad iaf =)
    Det roliga med dem som jag ser ang utseendet är ju variationsmöjligheten.. det är ju ett plus =)

• Melisabeth

Åhh A kommer hem snart.... iofs är det mindre br eftersom det är mindre pengar, och han mådde inte bra... men skönt att ha honom hemma iaf =)
    Varit ordentligt "ensamt" när han haft besök här i helgen samt jobbat... Man hamnar väldigt ur fokus och får lyssna på massa trista saker mest... Men nu så.... =)

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)