• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Kickan 84

Malla:

Jo, vi kommer beställa vagn, vinterhjul, åkpåse, extra toppklädsel och sedan antagligen sommarsuflett med en gång...

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • MallaMojs

kickan...skojskojskoj - vad går det kalaset på då?

Tvillingtjejjer **vecka 25**
  • Kickan 84

Malla: Har inte räknat ut exakt ännu, men vi beställer via nätet iaf!

Tur M får fläskigt med lön i sommar!

• MallaMojs

kickan...ja, ibland är det bra att ha karlarna Haha... Här är det fattigt värre, eller inte är men kommer bli - om inte M hade jobbat hade det aaaldrig gått - känns som om att man behöver dubbelt av allt ju...

• Kickan 84

Malla: Jo det är ju klart att twins kostar en hel del mer, får ni inte mer i FP och sånt därnt då med?

• MallaMojs

kickan...jag är inte så insatt, ska på infoträff i april...men man får ju fler dagar, men inte mer vad jag vet

• Kickan 84

Malla: Okej!

Ska också boka in mig på en sån där infoträff, tror egentligen vi borde göra det innan M åker iväg och jobbar... hm... typ snart alltså...

• Melisabeth

Jag skall sätta på kaffe nu, men påminn mig gärna sedan om att jag skall skriva ner om gårdagen... Måste ju skriva ner vad som hände så Ella kan få läsa om sin yra far när hon blir större =)

v 36 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

man får inte mer pengar om man har tvillingar, inte så att man får ut mer i månaden iaf. däremot får man fler dagar att ta ut fp. och så får man ju barnbidrag för två =)

• Kickan 84

Nu ska jag sticka, pappsen och bröderna kommer och hämtar mig!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)