• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • Melisabeth

taco - ÄR det så varmt hos er??
    Verkar rätt kvavt här idag (har inte varit ute ännu iom att Isabella är hängig och jag passar på att tvätta) dock.

Bra arbetskamrater är ju viktigt =)

Lilla Isabella kom 24 april 2007 =)
  • letw83

nu har vi precis kommit hem med Ronny (en av hundarna) från veterinären. Han blev opererad igår för urinsten=/ Nu är han helt förtvivlad över tratten som han måste ha på sig

• letw83

nej, det kan man inte påstå. det enda positiva med hela den här historien är att nu ska han gå på specialkost resten av livet och får inte äta NÅGOT annat. min pappa har en tendens att ge hundarna diverse mat och godis, så ronny väger 12.5 kg nu och bör väl väga runt 7-9 kg....

• Melisabeth

Vad är det för jycke.. låter inte som nått allt för stort =)

• Melisabeth

Hmm har jag nog aldrig hört, får kika på sen =)

Var lillans mage som krånglade, så nu har vi båda duschat och golv och annat skurats.. men nu är hon glad och det är ju huvudsaken =)

• pucken

back from work. lika borin som alltid. hatar när vi inte har bra sommarvikarier.

• letw83

puck
    trist,

jag har nattvak med hunden så att min hårt arbetande far ska få sin nattsömn

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)