• Fru Indosaurie

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkomna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

• Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)
  • letw83

puck
    yes, det är lite jobb på sommaren....

• pucken

det är sant. jobbigt att inte dra in pengar. och trist att inte göra nåt om dagarna.

• letw83

puck
    pengar får jag gott om imorrn och jag bor ju hemma så det går ingen vidare nöd på mig Och så har jag tid att sy

Till jossan

HPIM4389.JPG

HPIM4390.JPG

HPIM4393.JPG

• pucken

vilka mysiga kläder! jag hinner aldrig sy. hinner inte göra nåt alls nuförtiden, är bara trött och hängig. har sovit dåligt i över en vecka, för jag bara ligger och hostar hela nätterna

• letw83

jo, jag älskar plysch

Jobbigt att hosta, att du  aldrig ska bli frisk...

• pucken

mm jag hostade första veckan på jobbet, sen var jag bra typ 3 dagar och så har det hållt på sen dess. börjar undra om jag har fått nån typ av allergi eller nåt, är rätt skitigt på jobbet och jag har alltid haft en känslig hals.

• letw83

det kanske är nåt sånt. jobbigt isåfall. du kanske bör kolla upp det, för isåfall kan ju astmamedicin hjälpa, så du får sova.

• pucken

mm tänkte ge det den här veckan, och blir jag inte bra fixar jag tid på vårdcentralen nästa vecka när jag jobbar förmiddag. är helt slut.

• letw83

jo det kan jag förstå. Men gå och lägg dig nu då. palla upp lite kuddar bakom ryggen.

• pucken

mm får göra det. ska vänta till klockan slår 12, då kommer det in pengar på kontot

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)