nya modifast tråden
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
inga modifast drickare som gömmer sig.....börjar på måndag o köra ren kur igen i dag så har man ätit påskmat så d stod härliga till....
hejsan. jag börjar min modifast kur idag. har 37 kilo att gå ner. går på ren kur till att börja med!
då får jag önska dig lycka till
Hej på er!
Började med ren kur(tokig som man är) på Långfredagen. Min make jobbar dock hela påsken så då tänkte jag att man kan ju passa på att köra igång en kur då.
Tycker det går bättre idag , dag nr 3, än första 2 dagarna då jag hela tiden tänkte på mat.
Kör vanilj, choklad och potatis/purjo. Måste säga att vaniljen går bäst. Har ni tips på någon ännu bättre sort? Jag har bara testat dessa.
Vi hörs ju mer!
Mvh Freja
Hur går det tjejer?
Nu ger vi oss inte!
det funkar inte alls för mig i dag så käkade jag en massa mackor o sen kommer ju aldrig mina modifast jag beställt så jag fick köpa på apoteket....
ja ja försöker väl i morgon igen så får vi se....hoppas d går bra för er andra i alla fall.
Misery: Jag fick också köpa på apoteket idag eftersom det tar sån tid att få hem varorna jag beställt. Irriterande.
Igår föll jag för frestelsen och åt lite grillat med goda såser med familjen.. Men , man är väl bara människa. Det värsta med mig är att har jag börjat fuska lite så fortsätter jag ofta på den linjen eftersom "allt ju redan är förstört".
Blir arg på mig själv, men idag har jag varit stenhård igen.
Så nu är jag motiverad igen, tänker att modifast finns för att hjälpa mig att gå ner i vikt, det är lätt att annars se påsarna som en fiende när man tycker lite synd om sig själv.
Ta nya tag imorgon Misery, så vet jag att det är fler än jag som har det så här =)
freja...nuu sitter jag o äter smågodis men jag börjar om i morgon hi hi....fick ringa modifast o fråga var mina påsar är o då sa hon att dem hade problem med chokladsmaken då blev jag lite sur för dem hade kunnat skicka det andra så länge har fått vänta nästan två veckor på påsar.....men nu kommer dem på torsdag....lycka till i alla fall freja....
Tack! Imorgon gäller det =)
Visstja, Misery, vilken smak är bäst enligt dig?