• Misery

nya modifast tråden

hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
    för mig rullar d på i alla fall.....

• Svar på tråden nya modifast tråden
  • preciousgirl
    nosslina skrev 2007-05-09 18:40:15 följande:
    Jag har börjat med nutrilett, just för att det är lite billigare än modifast. Ska nog köpa ett paket modifast sen när jag fått smakproverna iallafall så man kan växla lite :)Är min första dag och fasen så trött, hungrig och grinig jag är.
    Så nutrilette är billigare än modifast?
    Jag trodde nutrilette var jättedyra...
    Var köper du dina nutrilette?
    (¯`°?.¸ ღ Jag älskar mina underbara gossar! ღ ¸.?°´¯)
  • preciousgirl
    nosslina skrev 2007-05-09 21:09:54 följande:
    EllieGBG: Du har rätt, det är inte gott men är man i desperat behov och har villjan så går det! :)8 påsar modifast kostade 134, eller om det var 139, på apoteket... och det är väl bara för 2 dagar om man kör ren kur? Jag längtar verkligen efter mina prover... kanske det blir lättare då och kanske att min sambo kan sponsra lite så jag har råd med Modifast :)
    Ja, men modifast ska man inte köpa på apoteket, annat än i nödfall...
    modifast kostar 95 kr för 8 påsar på www.modifast.net
    Vad betalar du för dina nutrilette?
  • nosslina

Phernilla:

Men då kommer väl ändå 40 kr i frakt med? När man beställer alltså.
    Hur många modifast påsar äter man per dag? Vet du om frakten är densamma om man beställer mer än ett paket?

Jag betalade kring 130 kr för 15 påsar Nutrilett! Jag köpte mina på Ica :) Fast alla säger att modifast är godare.

• Misery

nosslina...frakten ingår väl när man beställer från hemsidan har jag för mig.....man äter fyra påsar per dag så ett paket räcker i två dagar.....o jag kan garantera att modifast smakar bättre än nutrilett....

• nosslina

Misery:
    Det låter bra om frakten ingår i så fall, annars är det ingen vits med att beställa.

Läste i en annan tråd att apoteket skulle ha rabatt om man köper två paket modifast idag! Galet. Jag som inte tar mig till stan.

• AochJsMamma

är det inte det där apoteket har haft ett tag nu som du tänker på? att om du köper tre paket så får du 50:- rabatt tror jag det var.. osäker men nåt sånt.

Kan tillägga att jag köpt det där nya Allévo som de gör reklam för på TV...smakar SKIT!!!! Ojoj, Modifast är rena gourmetmaten i jämförelse!!!

• nosslina

måste ta mig tusan köpa modifast i morgon, och lite bars eller något så jag får tugga...!

• preciousgirl
    nosslina skrev 2007-05-10 08:45:27 följande:
    Phernilla:Men då kommer väl ändå 40 kr i frakt med? När man beställer alltså.Hur många modifast påsar äter man per dag? Vet du om frakten är densamma om man beställer mer än ett paket?Jag betalade kring 130 kr för 15 påsar Nutrilett! Jag köpte mina på Ica :) Fast alla säger att modifast är godare.
    Nej, det är fraktfritt på modifast.net
  • preciousgirl
    AochJsMamma skrev 2007-05-10 20:09:59 följande:
    är det inte det där apoteket har haft ett tag nu som du tänker på? att om du köper tre paket så får du 50:- rabatt tror jag det var.. osäker men nåt sånt. Kan tillägga att jag köpt det där nya Allévo som de gör reklam för på TV...smakar SKIT!!!! Ojoj, Modifast är rena gourmetmaten i jämförelse!!!
    Ja, men det är fortfarande dyrare än på modifast.net med den rabatten...

Vad är Allévo?
Svar på tråden nya modifast tråden