nya modifast tråden
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
Var det någon som frågade efter Nutrilette Comp härinne?
Tyckte jag läste det nånstans... Dom finns här för 82 kr iaf:
http://www.bodystore.nu/index_sok.php3?sok=A1999426&grupp=9999
Phernilla:
Men då kommer väl ändå 40 kr i frakt med? När man beställer alltså.
Hur många modifast påsar äter man per dag? Vet du om frakten är densamma om man beställer mer än ett paket?
Jag betalade kring 130 kr för 15 påsar Nutrilett! Jag köpte mina på Ica :) Fast alla säger att modifast är godare.
nosslina...frakten ingår väl när man beställer från hemsidan har jag för mig.....man äter fyra påsar per dag så ett paket räcker i två dagar.....o jag kan garantera att modifast smakar bättre än nutrilett....
Misery:
Det låter bra om frakten ingår i så fall, annars är det ingen vits med att beställa.
Läste i en annan tråd att apoteket skulle ha rabatt om man köper två paket modifast idag! Galet. Jag som inte tar mig till stan.
är det inte det där apoteket har haft ett tag nu som du tänker på? att om du köper tre paket så får du 50:- rabatt tror jag det var.. osäker men nåt sånt.
Kan tillägga att jag köpt det där nya Allévo som de gör reklam för på TV...smakar SKIT!!!!
Ojoj, Modifast är rena gourmetmaten i jämförelse!!!
måste ta mig tusan köpa modifast i morgon, och lite bars eller något så jag får tugga...!