nya modifast tråden
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
O nu ska jag iväg till apoteket (surt att handla dyra varianten) o shoppa på
mig två förpackningar till... En vanilj o en potatis/purjo!
134 kr/kartong där.
98 kr/kartong på Modifast... Surt sa räven...
hejsan började med modifast i onsdags så nu är det tredje dagen är så sugen på mat. är och väger mig på sahlgrenska varannan vecka så det blir 4 påsar om dan i tolv veckor får inte tugga nåt under tiden.
ska ner 35 kg
Mimmi: är det Stephan Rössner som håller i den diet du följer? För det är väl överviktsenheten eller vad det heter som du går hos? Jag har många gånger tänkt tanken att försöka få en remiss dit, vet att det är lång kö. Hur länge fick du vänta? Skulle oxå behöva gå ner ca 30-40 kg...
Phernilla: vad bra att du fick byta! Men tänkte nästan det, tror att det är lagstadgat enl distansavtalslagen att man måste få byta saker som köpts på tex internet.
elliegbg:
min läkare skickade en remiss till obesitasmottagningen på sahlgrenska tog ca 4 månader innan jag fick en tid, träffade en läkare och några veckor senare en dietist fick provpåsar på modifast och i tisdags träffade jag en sjuksköterska som tog prover kommer att köra med bara påsar i 12 veckor och under den tiden ska jag dit och väga mig regelbundet.
be din läkare sriva en remiss dit man får underbar hjälp och stöttning.
mvh mimmi
Jag köpte förresten chokladdrinkarna på apoteket häromdagen!
Mmmmm, va goda dom är!!!
Så jag kör enbart:
Mmmm...
phernilla:
telenr: 031-342 22 87 ring och hör vad som krävs för att komma dit kan tänka mig att man måste ha ganska hög bmi
jag har bmi över 40.
lycka till mvh mimmi