• Misery

nya modifast tråden

hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
    för mig rullar d på i alla fall.....

• Svar på tråden nya modifast tråden
  • preciousgirl
    mimmi14 skrev 2007-05-08 10:49:04 följande:
    ett tilläggska bara äta påsar i 12 veckor går på obesitasavdelningen på sahlgrenska
    Där hade vi det ordet jag sökte... Obesitasavdelningen... Inte obstetrik! *lol*
    (¯`°?.¸ ღ Jag älskar mina underbara gossar! ღ ¸.?°´¯)
  • nosslina

Okej!
    Jag beställde gratisproverna idag, det stod dock att det skulle ta upp till 2 veckor innan de kommer... så länge orkar jag ju inte vänta. Vill börja innan helgen helst.

Brukar gratisproverna komma fortare?

• preciousgirl
    nosslina skrev 2007-05-08 10:55:36 följande:
    Okej!Jag beställde gratisproverna idag, det stod dock att det skulle ta upp till 2 veckor innan de kommer... så länge orkar jag ju inte vänta. Vill börja innan helgen helst.Brukar gratisproverna komma fortare?
    Upp till 2 veckor brukar det inte ta, men vet att dom haft leveransförseningar från leverantören den senaste veckan, så det är nog nåt tillfälligt... då jag beställt så har jag haft det på 2 dagar båda gångerna, o proverna kom med på 2 dagar...
  • mimmi14

var och vägde mig idag 3,5 kg borta så roligt firade med en ramlösa på mc donalds, urk för hamburgare.

• nosslina

Jag har börjat med nutrilett, just för att det är lite billigare än modifast. Ska nog köpa ett paket modifast sen när jag fått smakproverna iallafall så man kan växla lite :)

Är min första dag och fasen så trött, hungrig och grinig jag är.

• AochJsMamma

nosslina: ledsen, men nutrilett är ju SKITäckligt! Modifast är rena drömmen i jämförelse! Just you wait...

• nosslina

EllieGBG:
    Du har rätt, det är inte gott men är man i desperat behov och har villjan så går det! :)

8 påsar modifast kostade 134, eller om det var 139, på apoteket... och det är väl bara för 2 dagar om man kör ren kur? Jag längtar verkligen efter mina prover... kanske det blir lättare då och kanske att min sambo kan sponsra lite så jag har råd med Modifast :)

• preciousgirl
    mimmi14 skrev 2007-05-09 15:00:41 följande:
    var och vägde mig idag 3,5 kg borta så roligt firade med en ramlösa på mc donalds, urk för hamburgare.
    Gratulerar!
Svar på tråden nya modifast tråden