• Misery

nya modifast tråden

hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
    för mig rullar d på i alla fall.....

• Svar på tråden nya modifast tråden
  • Lottis68

Går bra för mig...7hekto sen igår...väger mig oxå nästan varje dag...ha en bra helg tjejer och kämpa på...

• freja

Hej på er!

Lokatt:
    jag kör pulver samt frukt, behöver tugga på nåt emellanåt. Plus tuggummin stimorol!!!
    Det verkar vara en lång väntetid på varorna, fick själv gå till apoteket eftersom grejerna aldrig kommer någon gång..

Valkyria:
    Grattis till graviditeten! Modifast verkar ha funkat bra för dig, 10 kg är ju superbra!

Misery:
    Jag är också alldeles beroende av att väga mig.
    Vad kul att du minskat så snabbt i vikt! Då blir man ju peppad att fortsätta.

Lycka till nu allihop, hoppas vi är duktiga i helgen som jag tycker är den svåraste.
    Har minskat 2,2 kg på 6 dagar så det vill jag inte förstöra.

• freja

Lottis 68:
    Vi har nog samma smak, vanilj är den enda jag tycker är hyfsat god. Ska testa med frukt/bär så blir det nog riktigt bra!
    Härligt med en minskning -7 hekto redan efter första dagen, då blir man ju motiverad att fortsätta
    Ha det! //Freja

• Misery

ja fy sjutton vad irriterande när d tar så lång tid att få hem nya påsar nästan två veckor fick jag vänta o dem lovar att d endast ska ta fem dagar då blir man smått irriterad o på apoteket är d ju bra mkt dyrare o inte så många smaker att välja på heller....
    ja nu kommer helgen när barnen ska ha lördagsgodis o sitta o smaska på då är d inte roligt att sitta bredvid ....

• Lottis68

Misery: jag har inte haft sån lång väntan på mina...tog 5 dar...synd att du haft det...borde få nån sorts ersättning för det...du får tänka när barnen äter godis att du har ett mål att nå och när du är där finns godiset kvar..kämpa på nu...
    Trevlig helg alla!

• Misery

ja ungarna blev lite sura för nu fick jag inget gratis paket med bars som dem brukar få käka upp för nu skickade dem för få paket....fast resten kom i dag d som skulle dröja en vecka till...dem verkar inte ha nå ordning på stället...kanske en vikarie hi hi...

• Misery

hur går d för er i sommarvärmen för mig går d bara bra går sakta neråt precis som d ska......

• jessie jones

Modifast? Berätta....soppor? Shake? Hur äter ni...bara det eller mat oxå?

Funkar det? Var köper jag det...apoteket?

Tacksam för all info jag kan få.

Tänkte börja med nån "bantningskur" men vet inte vad!!

♥ Det finns ingen bättre spegel än en god vän ♥
  • Misery

hej jessie jones...modifast är ett pulver man dricker istället för mat man börjar med att bara dricka o sen inför man mat igen lite långsamt
    det funkar man går ner du kan köpa på apoteket eller på deras hemsida där d e mkt billigare www.modifast.net
    jag kan rekommendera modifast till dig smakar bra o funkar ....

• Lopp

Hej på er!

Vilka smaker är bäst i smaken då?
    KIan man köpa enstaka påsar på apoteket så att man kan prova?

Har ju alltid nuttrat tidigare och även börjat idag men man är ju öppen för förslag på andra varianter oxå

Svar på tråden nya modifast tråden