nya modifast tråden
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
för mig rullar d på i alla fall.....
Phernilla: Jag köper alltid på Apoteket..Och där finns choklad.
hej phernilla...
choklad finns på nätet oxå för jag beställer det där...
jag kör ren kur längre än dem rekommenderar för jag har 17 kilo jag vill gå ner
om man känner att man mår bra så är d ingen fara att bara dricka modifast längre perioder
EllieGbg jag cyklar på min motionscykel varje dag så lite rör jag på mig...
Nu har jag fått mina Modifastprodukter.
Dom kom i Fredags, men jag hämtade ut dom igår o började idag.
Min reaktion hittills:
Nån som vill ha mina bars, samt mina hallonshakers?
Tänk vad olika man är!!! Hahaha jag tyckte att potatis purjo soppan var VIDRIG! Den tyckte du var god.. jag hade säkert älskat hallon, aldrig smakat. Håller dock med om att vaniljen är supergod, men den bästa är chokladen tycker jag. Smakar som nån annan skrev som chokladpudding i flytand eform..mums!
hej! Måste bara fråga. Hur många kalorier är det i en modifast"måltid"
Jag själv har också gått ner ca 25-30 kilo, men jag har "bara" räknat kalorier,ätit med tre timmars mellanrum och tränat massor för att få igång förbränningen.
Hej alla duktiga modifastanvändare. Jag har beställt modifast för första gången. Jag har 5-6 kg övervikt som jag vill bli av med. Jag ska gifta mig den 1 september så då vill jag ha nått mitt mål. Hur gör ni, byter ni ut alla mål i början eller kör ni med vanlig mat oxå? Jag har funderat på att byta ut 2-3 mål, vad tror ni? Eller ska jag satsa på att byta ut alla mål i början?
Oj! SÅ lite. 200 kalorier. Hur många portioner om dagen äter man under en kur? Om man äter Enligt mig normala intervaller ca 5 ggr om dagen blir det bara 1000 kalorier, och om man tränar också så är det ju livsfarligt lite energi.
Men ni kanske kompletterar ett eller ett par mål?
Det är absolut inte meningen att låta anti, jag är bara nyfiken.