• Misery

nya modifast tråden

hej hopp startar en ny modifast tråd då den gamla stängde....hoppas någon vill hänga på...
    för mig rullar d på i alla fall.....

• Svar på tråden nya modifast tråden
  • Misery

hej lopp du kan beställa gratisprover på deras hemsida på hemsidan så kostar kartongerna 95 inkl porto på apoteket 135 tror jag....
    jag kan säga att modifast smakar bra mkt bättre än nutrilett...

• Lopp

Misery:
    kanon - tack!
    Vilka smaker är ok... Gillar ju inte jordgubb så det får väl bli andra varianter.

Vilken skillnad på priset då! 95 inkl porto... det är ok.

• Valkyriia

jag bara älskar choklad och vanilj. Smakar typ som chokladpudding och vaniljmilkshake. :]

• Misery

och jag gillar hallon vanilj o kaffe choklad bara i nödfall tänk vad smaken är olika...

• Lopp

hallon i vanlig form gillar jag... går det att jämföra smaken?
    Kaffe brukar jag blanda i min vanliga nuttra och det blir ganska gott.

Får väl försöka prova hallon, vanlij och chokladsmaken då.

• preciousgirl

Sådär nu har jag gjort min allra första beställning på modifast...
    Frågan är, hur gör man om man inte gått ner tillräckligt efter dom
    första 6 veckorna? För enligt deras metod så håller den på i 6 veckor,
    inkl nedtrappning... Jag ska gå ner 25,5 kg, o det sker ju inte på 6 veckor,
    som sagt...

Hur gör ni andra?
    Hur mycket ska ni gå ner?

Min startvikt: 84,5 kg
    Min målvikt: 58 kg

*tacksam för tips o råd*
    /Nilla

(¯`°?.¸ ღ Jag älskar mina underbara gossar! ღ ¸.?°´¯)
  • AochJsMamma

hej allihop! Måste fråga: ni som bara kör modifast och ingen annan mat; tränar ni samtidigt? Alltså typ spinning, Pump, Aerobics, etc. Undrar för idag byter jag ut ett mål om dagen (oftast lunch) mot Modifast, och jag tränar mycket och det vill jag inte sluta med. Undrar om man orkar, eller om man inte har den energin när man går på en Low calorie diet. Isåfall skulle jag vilja byta ut alla måltider under en period för att öka på viktminskningen lite..!

• AochJsMamma

ska tillägga att jag smakade modifasts potatispurjo soppa häromdagen..trodde jag skulle kräkas! Det var typ det vidrigaste jag smakat..! Men chokladen är supergod, och även vaniljen!

• AMV

Nån mer som upplevt att de blir darrhänta när de ätit Modifast? Har bytt ut alla mål utom middag så jag är ändå inte nere på lägsta kalorinivån.

Svar på tråden nya modifast tråden