• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • FiL81

cia: det ä ju ändå länge...och visst bor ni tillsammans? eller hur var det nu..?

• Cia80

Skrutt,
    Tror det kommer bli en hel del provkörning framöver

Fi,
    Det är väl det som är det stora molnet. Vi har ju haft distansförhållande sen vi träffades. Så vi ses bara på helgerna. Men förhoppningsvis så kommer han jobba i vår stad nu till sommaren. Så han kanske är lite rädd för att det inte ska funka i höst då vi kommer vara sambos på heltid.

• FiL81

ja just det, så var det ju... huuu, måste va knepigt med distansförhållande så länge - och just efter att man har träffats!

Hoppas det blir av med honom för jobb i er stad nu i sommar!

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-04-22 20:28:33 följande:
    lusse,Jadu, jag tror det är mest för att vi inte varit tillsammans så länge. Men fasen, känns det rätt så gör det (enligt mig).Tycker ibland det känns så orättvist. För det är alltid han som får sista ordet både när det gäller bröllop och bebis. Känns som att jag inte har nåt val än att vänta på honom. Det spelar liksom ingen roll hur mycket jag längtar.
    Nej det e ju alltid så....den som vill vänta på sin vilja igenom och vi som vill får snällt vänta.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Mjölk

Jaha, här är ni!!!
    Men jag fanns ju inte med på listan...

• Cia80

Fi,
    Ja, inte är det roligt alla gånger men vad gör man? Han är ju mannen i mitt liv och jag vill aldrig förlora honom.

Fast lite konstigt kommer det nog kännas sen då vi kommer träffas varje dag, men jag har en känsla av att det kommer bli helt underbart!

lusse,
    Mjo, det är väl så.

• Cia80

lusse,
    Jadå, han vet mycket väl.
    Han brukar fråga varför jag har så bråttom. Men jag tycker inte att det är så bråttom, eller vad säger ni?

• FiL81

cia: oh yes, du ska se att det kommer bli härligt att ni får träffas varje dag! när som tidigast kan det bli?

...och sen kommer han oxå snabbt förstå att det kanske inte vore helt fel att ni gifter er nästa år ändå Killar kan ju vara lite tröga ibland

Svar på tråden SYLTFISK