• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • presens konjunktiv

Vovven har så otroligt roligt! Detta är det bästa han vet, möjligtvis med undantag för agility. Han var så taggad på targetsticken att han inte stack iväg för att busa med kompisen.

• enlitenbitkaka

Frila:
    Ja, som sagt....misstag händer alla men det här var ju väldigt planerat. Blir arg bara jag tänker på det.
    Va trist med din svärmor också

Fröken:
    Visst känns det som att alla ynglar av sig jämt nu?!

Presens:
    Vad skoj! Såg en freestyle-uppvisning på Stora Sthlm för nåt år sedan och blev jätteimponerad Vi ska försöka satsa på agility istället vi...

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Ja sambon brydde sig ju inte ett skit när jag sa det till honom. Frågade om han inte blev sugen nu. Näääääej blev svaret...

Men jag vet ju att det blir min tur snart oxå. Snart bara 7 månader tills försöken sätter igång... Men jag ska önska mig bebisförsök i födelsedagspresent (september)... Hoppas hoppas hoppas att jag får det. Men tror inte det iallafall....

• presens konjunktiv
    Fröken85 skrev 2007-04-23 22:58:13 följande:
    Men jag ska önska mig bebisförsök i födelsedagspresent (september)... Hoppas hoppas hoppas att jag får det. Men tror inte det iallafall....
    Vilken bra idé! Jag fyller 30 i maj - och nu vet jag vad jag önskar mig.
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-04-23 22:58:13 följande:
    Ja sambon brydde sig ju inte ett skit när jag sa det till honom. Frågade om han inte blev sugen nu. Näääääej blev svaret...Men jag vet ju att det blir min tur snart oxå. Snart bara 7 månader tills försöken sätter igång... Men jag ska önska mig bebisförsök i födelsedagspresent (september)... Hoppas hoppas hoppas att jag får det. Men tror inte det iallafall....
    Haha.....dessa killar

Ja en sån födelsedagspresent vill jag ha! I år! Vore nice å börja om....hmm...10dagar
  • Fröken85

lusse: Ja alla pluppar ut barn, men jag får snällt vänta. Ibland känns det som man skulle vilja ha en kille som inte tänkte efter och resonerade så vettigt ibland utan bara kunde skaffa ett litet barn på impuls... Men sen går den känsla över rätt snart och jag inser hur lyckligt lottad jag är som har en sambo som verkligen tänker ansvarsfullt... Men jag längtar ju så jag kan döööö!

• Fröken85

lusse: Ja... Han blir nog jätteglad om du säger vad du nskar dig... Hoppas han har tid att fixa presenten bara! 'hihihi'

Äntligen önskar jag mig något som sambon har råd med 'hihi'... Men nu ska han bara våga oxå...

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-04-23 23:01:20 följande:
    lusse: Ja alla pluppar ut barn, men jag får snällt vänta. Ibland känns det som man skulle vilja ha en kille som inte tänkte efter och resonerade så vettigt ibland utan bara kunde skaffa ett litet barn på impuls... Men sen går den känsla över rätt snart och jag inser hur lyckligt lottad jag är som har en sambo som verkligen tänker ansvarsfullt... Men jag längtar ju så jag kan döööö!
    Ja min sambo e också så förnuftig och aaaaaldrig impulsiv när det gäller sånt. Men med tanke på att jag är impulsiv och aaaaldrig tänker efter innan jag gör något så är det nog tur att han balanserar upp vårt förhållande
    Har fått honom att gå från "om fem-sex år" till "nästa år" iaf...alltid något
  • Fröken85

Ja det framsteget har jag ju oxå lyckats med... Det va "om 5 år" från början, sen "när du slutat skolan", sen "om två år", sen "om ett år" och det är ju då januari som är spikat. Men jag vill ha en vårbebis ju... Men får väl hoppas på en höst/vinterbebis 08-09...

Det är ju bara så surt att det känns så långt att vänta. Men jag tycker ändå att tiden går ganska fort. Även om varje dag känns dkitjobbig för att man längtar så tickar ju dagarna ändå på lixom... Maj snart ju!

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-04-23 23:16:28 följande:
    Ja det framsteget har jag ju oxå lyckats med... Det va "om 5 år" från början, sen "när du slutat skolan", sen "om två år", sen "om ett år" och det är ju då januari som är spikat. Men jag vill ha en vårbebis ju... Men får väl hoppas på en höst/vinterbebis 08-09...Det är ju bara så surt att det känns så långt att vänta. Men jag tycker ändå att tiden går ganska fort. Även om varje dag känns dkitjobbig för att man längtar så tickar ju dagarna ändå på lixom... Maj snart ju!
    Ja och vår längtan och vårt bebistjat här inne lär ju inte blir mindre när alla, en efter en, börjar försöka. Är nog en underdrift att säga att de flesta av oss kommer bli besatta av ÄL-tester, grav.tester, vitaminer och annat skoj....
Svar på tråden SYLTFISK