• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusse,
    Ja, det verkar som så. Är kanske för att få oss att hoppas så de sen ska "slå undan benen" så man blir besviken...återigen...

Jag hoppas verkligen att han kommer på bättre tankar samtidigt som jag blir lite rädd. Har så svårt att se mig som mamma. Kommer jag verkligen klara av det?

Hehe, vad gullig du är. Dock tror jag faktiskt att någon av er kommer hinna före

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-16 18:01:55 följande:
    lusse,Ja, det verkar som så. Är kanske för att få oss att hoppas så de sen ska "slå undan benen" så man blir besviken...återigen...Jag hoppas verkligen att han kommer på bättre tankar samtidigt som jag blir lite rädd. Har så svårt att se mig som mamma. Kommer jag verkligen klara av det? Hehe, vad gullig du är. Dock tror jag faktiskt att någon av er kommer hinna före
    Ja vi verkar du få ett par(?) tjuvstarter här i tråden...så vem vet. Men jag går på magkänslan

Kom att tänka på det förut...att om det blir en bebis så kommer jag vara 34-35år när h*n är 10år. Coolt. Har inga problem att se mig själv med barnvagn och en ammande bebis, men med en tioåring som ska skjutsas hit och dit och ska ha de och de kläderna för det har kompisarna....DET är långt borta

Ligger och försöker läsa en bok..."Och Piccadilly Circus ligger inte i Kumla" av Håkan Nesser. Ska lämna in en refl. av den, sen är jag färdig med Svenska B iaf. Trist Ska hinna läsa den + två böcker till på två veckor...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Jag hoppas att din magkänsla har rätt

En jobbarkompis upplyste mig om att det bara är 5 veckor kvar tills jag går på semester. Det är ju ingenting! Går sambon med på att försöka få bebis i sommar så är det ju inte alls lång tid kvar, jösses!!

Sambon kommer hem ikväll. Ska försöka hålla tyst om bebis, men det kan nog bli svårt.
    När jag gick hem från jobbet så mötte jag självklart nykläckta bebisar som väntade på att få åka hem från sjukhuset och stora magar som passerade.

• enlitenbitkaka

Haha ja...och om magen trilskas så får vi lita på den kvinnliga intutionen

Ja fem veckor är ingenting. Han är säkert bara rädd för att säga "Nu kör vi". Jag menar, ni kör ju avbrutet och jag är säker på att han är tillräckligt intelligent för att inse att någon kan komma att hända. Så jag tippar på att han är redo, men lite skraj Min däremot vägrar köra avbrutet *mutter*

Ja att hålla tyst är inte det lättaste...min F känner mig utan och innan. När  vi va på ICA förut så möter vi först en mamma med barnvagn och precis efter henne kommer en tjej med världens rundaste fina mage... Sambon skrattar och påpekar hur elaka alla tjejer är mot mig

Ja ditt jobb kan inte va skoj när man längtar ihjäl sig....

• Cia80

lusse,
    Ja, jag har ju upplyst honom några gånger så helt emot bebis kan han ju inte vara.
    Önskar att jag blir gravid snart, då behöver vi inte tänka på det där när man ska starta och så.

Nä, det är svårt. Men som sagt, jag ska försöka...ialla fall ikväll.

Nä, det är ju var och varannan dag jag träffar på magarna och bebisarna.

• enlitenbitkaka

Nej han är nog bara "feg"...vill men vågar inte Han kommer nog på bättre tankar snart!
    Ja se till att pricka in ÄL och så så dröjer det nog inte lång tid innan du får ditt plus

• Cia80

lusse,
    Jag försöker, tro mig

Förlåt, vi kan prata om nåt annat.

• Cia80

lusse,
    Lycka till med boken!
    Hoppas att vi hörs snart igen.
    Tack för att du orkar lyssna.
    Kram vännen

• enlitenbitkaka

Äh, screw boken...*orka* Får läsa mer efter Grey's
    Har precis gjort mig någon konstig smoothis/glass mix med frysta bär...
    ska se om det är gott!

Klart jag orkar lyssna! Känner ju likadant själv
    Ska Cia göra ikväll då?