• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-16 00:39:03 följande:
    Nej jag kan inte förstå hur en del mixtrar med skydd och så för att lura sig till ett barn för attt kunna hålla fast någon i ett förhållande. Helt sjuk. Men där är det en viss skillnad enligt mig. Min sambo vill ha barn med mig, bara inte just idag...så lite tjat ser jag bara som harmlöst
    Ja, det är stor skillnad. Att envist tjata är inte samma som att sticka hål på kondomerna eller låtsas ta sina p-piller. Tjat är helt harmlöst, som tur är
  • FiL81

God Morgon tjejer!

Nu har vi ALLLA kommit EN dag närmare BEBIS!!!
    Wow! - Och detta gäller ju faktiskt för oss alla! Tänk att man kan vara så glad en tidig morgon!

Idag är ju som en fredag då jag är ledig imorgon. Planerar massa mys ikväll - vin, kycklingfilé, potatis i ugn och tsatsiki. mums! Och imorgon - SOVMORGON! Päronen kommer oxå på besök då och stannar ända tills på måndag, så det blir tyvärr nog inte så mycket FL för mig idagarna...

• Kelso

Godmorgon! rackans vad ni har skrivit här sedan i går!!!!

På tal om ullared så är et mitt andra hem *haha* Nej, men brukar åka dit var tredje månad å handla. Dom har ju massa hushållssaker as billigt så vi brukar köpa tvättmedel, tvål, tandkräm, shampoo ibland. mm. Ibland finns det jattefina kläder och ibland är allt bara skit, men något fynd brukar vi alltid göra. Oftast finns det mer killkläder som har bra kvalitet och strumpor e billigt.
    Vi brukar också köpa hundbajspåsar för 4.50 för 50 stycken, exakt samma märke som huvudrös har i kållered för 30 spänn *hmm*

Lusse, Jag bor i gbg!

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Tittar in och säger hej, nu ska jag försöka plugga en del på förmiddagen för att sedan ikväll gå ut och äta och parta lite med vänner!

Lusse: Vad gott vinet verkade ska pröva det nån dag!

Thulan: Hoppas du får en toppen semester i frankrike!

Jag hoppas att ni får en bra dag! Vi ses här imorgon igen!! Kram på er!

• Skrutt 83

Fi: Vilken härlig inställning! Det är så vi ska se på det, varje dag är en dag närmre målet!! Åhh nu blev jag alldeles glad inombords! Hoppas ni får en mysig helg med svärföräldrarna!

• enlitenbitkaka

Fi:
    Vilken ljuvlig inställning att börja dagen med! Så ska jag tänka varje dag hädanefter!
    Måste bara säga, trots att ni bor i Tyskland så har ni mer besök av släktingar än vad vi någonsin har....trots att pappa är den som bor längst bort med 7mil

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • susannapanna

Goddagens alla. Vad pysslar ni med då? Själv kunde jag sluta tidigare från skolan idag, HURRA! Så nu ska jag slappa lite.

• Cia80

Hej tjejer!
    Ännu en dag på jobbet avklarad.
    Nu är det bara jobbet här hemma som är kvar. Har satt igång diskmaskinen, borde dammsuga lite och sen har jag en hög med stryktvätt *Suck*

På tal om det jag skrev igår. Att jag försöker få sambon att kanske vilja försöka få bebis på semestern. Jag har idag gått och analyserat hans svar. Som vi vet kan man ju gå och fundera hur länge som helst och tolka det bäst man vill
    För grejen är att han inte sa tvärt nej, utan han skrattade mest och sa nåt i stil med: "jaså, det tycker du"

• Fröken85

Hallå brudar...

Just nu mår jag inget bra. Ligger i soffan med täcke och vetekudde på magen, för jag har sån mensvärk så jag nästan spricker. Inget kul alls, eftersom jag egentligen behöver plugga, men jag kan knappt sitta upp ju... *tycker synd om mig själv*

Men som fi så fint uttryckte det. Vi är ännu en dag närmare verkstadsstart!

Blir det träff i sthlm så kan jag troligtvis fixa boende till ett par av oss (5-6 st)... GRATIS... I Solna iofs, men det kanske inte gör något...? Men skulle vi inte kunna ta det i höst istället? Alla har det kanske lite lugnare då?

• enlitenbitkaka

Cia:
    Kryptiska svar verkar också vara en av deras specialiteter Ooh...nu ska vi hålla tummarna för att sambon kommer på bättre tankar! Är fortfarande övertygad om att du kommer få första plusset *ler*

Fröken:
    Uscha! Tycker verkligen synd om dig....mensvärk är den värsta värken. Speciellt när man blir påmind om hur o-gravid man är
    Jaså där ser man, vad har du för kontakter i Solna? Haha, jag hakar på...känner ingen på de breddgraderna...

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.