• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Yoyna

Ullared är långt för mig å Skrutt iaf...

Sist vi pratade träff så tyckte vi väl att Stockholm var mest i mitten för alla? Det blir ju smidigt för oss som bor här, men annars får vi väl slåss om saken!

• FiL81

jo Ullared är en braaaa bit från mig här i Frankfurt - annars kan ni räkna mig som Stockholmare eftersom både mina föräldrar och mina svärföräldrar bor där

• Fröken85

Lusse: Ja nu såg jag att det fanns recept där. Blev jättefrestad att bjuda hem våra bästa kompisar nästa helg och prova vinet och laga någon god mat till dem...

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Inte så lätt att somna nu eftersom man sov så länge idag, men jag får väl försöka!

God natt, tjejer!

• enlitenbitkaka

Ja STHLM var det som funkade bäst för de flesta...för mig blir det lite tajt att bo på hotell som student Men det löser vi tjejer...!

Usch! Vovven ligger och sover bredvid mig i soffan och han stinker...jag lovar, han kan döda någon med enkom sin andedräkt

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Hej tjejer!
    Nu har jag läst alla sidor som ni skrivit medans jag jobbat och slitit

Grattis lusse!
    Nu blir jag ju nästan lite avis på dig
    Tänk om min sambo kunde säga så, men nä.

Jag har aldrig varit i Ullared och jag känner väl inte nån direkt längtan att åka dit heller, men är det det som krävs för att träffa er så
    Skulle ju vara jättekul att ses!

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-15 22:43:00 följande:
    Du ska se att både din och min hinner ångra sig minst en gång till....veliga killar!

Nej alla är väl ganska överens om att sthlm är det bästa stället att ses? Bra shopping också! Och du har väl inte så långt till STHLM?
  • Cia80

lusse,
    Hmmm, lite veliga är de allt
    Men vi får väl se. Sambon sa ju häromveckan: Vi får väl se hur vi känner i höst...
    Men att få bebis i vår får jag nog ge upp. Men satsar vi på i höst så kommer förhoppningsvis bebis inte vara alltför liten om/när vi åker till Thailand.

Nä, sthlm är inte långt bort för min del. Tar ca 2 timmar tror jag och ses vi i sommar så kan jag nog försöka fixa så jag kan sova i min fasters lgh, annars får vi väl ta in på hotell och dela på kostnaden. Sånt löser sig ju alltid.

• enlitenbitkaka

Ja men då så....då ska du se att han kommer på bättre tankar! Vad underbart men en liten bebbe i Thailand!

Ja boendet löser sig alltid! Är inte kräsen med boende bara det är centralt och har ett OK badrum med dusch. Man är ju aldrig där ändå liksom