• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Usch Fröken.....det värsta är att man inte kan göra så mycket för att lindra. Vetekudde, varma bad.

Cia:
    Sussa sött

Har den senaste veckan försökt sysselsätta mig så gott det går för att hålla tankarna borta från bebisar...not going to well! Så imorgon ska jag börja mitt liv som träningsfanatiker! Lade ju om min kosthållning from. förra måndagen så nu är det dags för nästa steg. Har ni tips på roliga pass?

Och så ska jag börja pyssla...ska sy ett lapptäcke till framtida barn. Och en matchande Laundry bag.

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2

Tur att jag ska börja jobba dag efter sommren då
    Hatar nattjobbet! Trist att sova bort hela dagen och sedan vara vaken hela när alla sover.   

• Fröken85

Plöjt igenom 100 sidor nu och ville bara titta in här en sväng innan jag stänger ögonen för idag.

Lusse: Tyvärr har vi inget badkar, vilket jag saknar jättemycket. Skulle vara perfekt just nu, men även annars oxå ju Älskar att bada, men det finns ingen plats för det i badrummet här. Får ta det i huset sen...

God kväll frila! Till och med jag är vaken! Men nu ska jag faktiskt sova. Var uppe vid 7 idag efter ca 5 timmars sömn så jag är ganska slut. Hoppas vi hörs imorgon kväll!?

God Natt!!!

• Frila2

Kul att ni är vakna. Inte lika kul att di ska sova nu men jag förstår dig. Har du läst 100 sidor nu? Låter inte så kul direkt.
    Vi hörs imorgon. Imorgon kl 07 går jag på långledighet så efter det är jag hemma på kvällarna.

God natt.

• enlitenbitkaka

Godmorgon Syltfiskar!

Sitter och tvingar i mig en proteinshake...när den är urdrucken ska jag bege mig ner till SATS! Inga ursäkter längre. Vaknade 07:07 av att sambon och vovven gick ut på promenad...han kunde inte sova....fine, men jag kan

Ska ni göra idag?

• enlitenbitkaka

Vad har jag gjort "the man upstairs" eg.? Kommer ner till SATS - stängt. Kommer hem och sambon upplyser om "...ja me det är ju Kristi Himmelfärdsdag idag!" *morr* Hur kunde jag glömma det.

Jaja...inget ont som inte för något gott med sig. Påpekade att vi i stort sett måste börja tidigare än juni för att hinna med bröllopet -09...vill inte ligga på förlossningen två veckor innan bröllopet. Han var jättepositiv och sa att han var öppen för förslag så det blir en tjuvstart för oss under nästa vår....när får jag återkomma med *yeay*

• FiL81

GODMORGON!!!

Nu är vi ALLA ytterligare EN DAG närmare bebis!

tjoho!

Fast usch, här är vädret jättedåligt - och mina föräldrar som kommer ner idag. Trist!

Lusse: å så roligt att det kan bli en tjuvstart för er under våren! Vem vet, kanske vi startar samtidigt då? Jag ska ju starta i mars

• Fröken85

Lusse: Fy vad avis jag är på dig som har sån karaktär! Vad duktig du är... Sen att planen tabbade sig är ju inte ditt fel! Själv orkar jag knappt gå ut med hundarna, fast man måste ju. Sen att vädret är skit och det regnar gör ju inte saken bättre. Man får säga grattis till tjuvstarten! Men ni kommer starta i början av året då eller ännu tidigare? Snart är det ju bara jag, fi och frila kvar på 2008..... *ler*

Frila: Vi längtar efter att få "trffa" dig här lite oftare. Hur länge är du ledig nu?