• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Ja, hoppas verkligen att det vänder nu.

Har inte varit på Irland med det är ett av mina drömresmål. Har en gammal klasskamrat som bor där. Det är ju inte så långt att åka heller så man kan ju utan problem åka över kanske 5 dagar eller så.

• Fröken85

Ja det verkar som det flesta syltfiskarna får vänta. Det känns bara som det är ett par som ska tjuvstarta iallafall!

frila: Vad tråkigt med din morfar. Hoppas det löser sig så din mamma får åka iväg lite, det verkar som om hon kunde behöva det... Alltid jobbigt när släktingar är sjuka. Det gör så ont att se sina nära och kära dåliga...

• Cia80

Frila,
    Irland verkar ju vara så mysigt. Är även inne på Island, men vi vet inte än.

Ikväll ska vi ut och äta med ett annat par. Det ska bli trevligt

• enlitenbitkaka

Irland verkar jättetrevligt tycker jag! Om inte annat ett väldigt vackert landskap!

Jag och sambon kikade på flygbiljetter med RyanAir till London och hittade biljetter för 1:-....hur sjutton kan det va sååå billigt?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Det finns ju så många ställen man skulle vilja åka till

• Frila2

Idag ska vi ha en slappa-dag. Inte gör någonting. Ska se på en dokumentär om Colombine-morden ikväll och äta chips och dricka dricka. Vi fuskar rejält idag. Imorgon ska vi antagligen gå på bio och gå ut och äta middag. Inte ofta vi är lediga samtidigt. 

Väntar på att mamma ska ringa från akuten och säger hur det går. Ska kanske försöka sova en liten stund nu också. Är riktigt trött nu, skönt att vara ledig.

Sambon ska ha datorn nu Hörs senare.

• Fröken85

Frila: Ta å gotta er ordentligt nu när ni är tillsammans, det förtjänar ni!

Cia: Irland verkar ju vara ett jäätefint ställe. SKulle gärna åka dit själv någon gång!

Vi har precis städat här hemma och jag är lite sådär menstjurig och när jag är i köket och städar så tar sambon en PAUS... Fan vad trött man blir på karlar ibland.... Men nu lämnade jag lite i badrummet som han får ta sen när han anser att hans paus är slut...

Ska snart titta på lyxfällan... Tycker det är ett riktigt intressant program. Att folk lixom inte fattar...

• Frila2

Tycker också lyxfällan är kul. Helt galet hur folk tänker ibland. Tar snabblån med 30% ränta för att betala tillbaka ett annat lån + massa ränta. Har man väl börjat så blir det väl en ond cirkel av det.

Duktigt att du städar. Har inte gjort någonting idag. Bara slappat. Morfar sitter fortfarande på akuten. Där har han suttit sedan kl 14. En man på 86 år med lunginflammation och hör temp. Vars medicinska historia är sån att läkarna varje gång de läser den undrar hur han fortfarande kan leva. Prioritera! Man blir så trött.

• Skrutt 83

Godkväll alla härliga syltfiskar!

Fröken: Såg att du kunde fixa boende i Solna vid ev. STHLM:s träff, det är ju toppen, det är nämligen gångavstånd ifrån mig! Hihi
    Hoppas mensvärken gett med sig!

Frila: Vad tråkigt med din morfar. Jag hoppas att han snart mår bättre och att dina föräldrar kommer iväg på sin resa!

Lusse: Åhh ett STORT grattis till tjuvstarten!! Vad roligt, du får uppdatera oss om när startskottet kommer gå av!

Cia: Irland ska vara underbart vad jag har hört, känner många som varit där och älskat det! Jag hoppas på att åka dit nån gång.

När det gäller tjuvstarter och start -08 så blir det säkert -08 för mig också, med tanke på hur velig min älskling är. Jag hoppas ju såklart på start i höst men vågar inte riktigt tro på det. Vad är era planer för kvällen då? Sambon har åkt med några kompisar till Amsterdam så jag är övergiven i helgen. Idag är min kusin här så vi ska se på film och softa lite!

• enlitenbitkaka

Frila:
    Man har ju läst mer än en skräckhistoria om hur det går till med akutvården i vårt vackra land. Okej, jag vet inte hur dem prioriterar och han kanske inte är prio ett...men att vara i den åldern med sådana besvär borde ge någon form av förtur. Ska ju nästan ha kommit in 20pers från en bilolycka för att det ska vara försvarbart att få vänta så länge! Skrikandes

Fröken:
    Vad duktig du är som städar! Och lyxfällan är bra fast jag tittar på Kyle XY just nu Men såg ni tanten i förra lyxfällan?! Hur sjutton kan hon få jobba inom psyk? Hon verkade ju inte ha alla kor i hagen själv ens...

Skrutt:
    Tack! Men som sagt...man törs inte ta ut något i förskott. Tycker karlarna i dne här tråden varit ovanligt veliga på sistonde

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.