• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Skrutt: Ja det är en riktig djungel... men det är kul att titta. Jag har ju iofs inte sett vagnen i verkligheten men på bild gillar jag den skarpt *ler*. Ja, EL CC är ju den andra vagnen vi har tittat på. Sambon gillade den bättre, men det blir nog ändå jag som får bestämma i slutändan...

Frila: Ja, det är lite lustiga tider. Ett par stycken jobbar tex 00-03, bara under nattruschen lixom. Vi stänger ju 3 så därför jobbar vi till 4 så vi hinner stänga å städa ordentligt. Men det är så svårt att somna när man kommer hem sen efter 4. Och imorgon ska jag upp tidigt och vara iväg hela dagen på olika grejer. Så ja får kanske 4-5 timmars sömn inatt... Inget kul alls...

• Skrutt 83

Fröken: Hehe som här hemma då! Sambon kommer nog låta mig bestämma det mesta när det rör bebis (inte mig emot, hihi) dock skulle han nog protestera om det var ngt som han absolut inte gillade! Tror han skulle vara svår övertalad när det gäller rosa vagn tex =)

• Fröken85

skrutt: En rosa vagn skulle sambon ALDRIG gå med på...*ler*... Han skulle totalvägra!

Nu måste jag fixa lite grejer innan jobbet! Men vi "ses" väl imorgon kväll iallafall!

• Skrutt 83

Gör så Fröken, ska försöka fixa lite mat jag.. Ha det så bra på jobbet så "ses" vi nog imorgon, jag lär ju vara här =) Kram på dig!

• enlitenbitkaka

Kikar in

Orkar inte läsa igenom allt ni skrivit men såg att ni pratade om Teutonia! Barnvagnsälskaren har förståss redan spanat in snygga Spirit S3! Såg en mamma på H&m med en sån...i knallrött, va skitläckert! Har dock hört att de platta hjulen inte ska va så bra, att den blir onödigt tungkörd och "skakig" för barnet. Men wow vad snygg den är!

Fröken85 skrev 2007-05-19 18:28:21 följande:
    skrutt: En rosa vagn skulle sambon ALDRIG gå med på...*ler*... Han skulle totalvägra!Nu måste jag fixa lite grejer innan jobbet! Men vi "ses" väl imorgon kväll iallafall!
    Du kan tala om för honom att min käre sambo ser det som självklart att vi väljer rosa vagn om det blir en tjej: http://www.stellamadison.com/images/BUGABOO-CAMELEON.jpg 
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Börjar så sakteliga bli dags för mens, så nu har längtan börjat smyga sig på.

Var på ICA Maxi och där finns det ju barn i olika åldrar att titta på

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-19 18:52:28 följande:
    lusse,Börjar så sakteliga bli dags för mens, så nu har längtan börjat smyga sig på.Var på ICA Maxi och där finns det ju barn i olika åldrar att titta på
    Hihi ja...man är aldrig lika skengrav. som runt mens Ibland tror jag att jag e grav. även fast jag testat neg. varje månad.

Och Ica är ju perfekt för att spana på barn! usch va otäckt det lät...men du förstår säkert vad jag menade
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2

En på jobbet har precis fått en liten kille, en av ledarna på min systers läger har fått en liten tjej som snart är 4 månader. Dop nästa vecka. Sedan ska vi på bröllop i juni och de som gifter sig har två barn, 4 och två år. Massa att titta på...

Verkligen konstiga tider fröken.

Ja, har tänkt gå in i affären någon gång men om jag är hos mamma så går Malin (syrran) efter mig hela tiden och hon kan inte vara hemma själv. Men någon gång..

Nu var pusselpausen slut. Tillbaka till arbetet

• Skrutt 83

Lusse: Men är inte den väldigt låg? Har för mig att de flesta teutonia är det.. men mitt minne kan ju svika mig =)

cia: hehe ja det har en förmåga att kännas lite extra de dagarna i månaden!

Frila: Lycka till med pusslandet =)