• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-19 19:02:48 följande:
    Lusse: Men är inte den väldigt låg? Har för mig att de flesta teutonia är det.. men mitt minne kan ju svika mig =)cia: hehe ja det har en förmåga att kännas lite extra de dagarna i månaden!Frila: Lycka till med pusslandet =)
    Ingen aning....tycker inte dem är lägre än ex. CityCross, Cerox osv. Däremot är ju Teutonians motsvarighet till citykorgen väldigt lågt ansatt. Sitter väldigt långt ner tycker jag, men inte sittdelen, den är som vanligt.
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Lusse: aha ok, tack för förtydligandet! Tur att vi har en alldeles egen barnvagnsexpert i tråden =D

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-19 19:09:07 följande:
    Lusse: aha ok, tack för förtydligandet! Tur att vi har en alldeles egen barnvagnsexpert i tråden =D
    Haha jag behöver skaffa mig en hobby...det går så när man pluggar på distans, inte känner en själ och inte har nååååågonting att göra
  • Skrutt 83

Lusse: Jag vet hur det är, om jag lade ner hälften av den tid jag lägger ned på FL och bebistankar i mitt pluggande skulle jag nog vara kursetta! Om man bara hade samma passion för plugg som bebisar skulle skolan gå som en dans! =)

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-19 19:15:16 följande:
    Lusse: Jag vet hur det är, om jag lade ner hälften av den tid jag lägger ned på FL och bebistankar i mitt pluggande skulle jag nog vara kursetta! Om man bara hade samma passion för plugg som bebisar skulle skolan gå som en dans! =)
    Ja jag har en massa uppgifter kvar som MÅSTE göras men ändå hänger jag bara här Går inte allt slita sig...

Ja nån kursetta blir jag nog aldrig...men ska väl försöka bli en supermamma iaf
  • Skrutt 83

Lusse: Nää det går bara inte att slita sig!! Ja att vara supermamma är 100 gånger viktigare än att vara kursetta! Det är ju den viktigaste uppgiften man har i livet!

• enlitenbitkaka

Haha jag vet, helt omöjligt!

Ja hela mammagrejen känns å långt borta. Känns overkligt att jag någonsin kommer älska någon mer än sambon och vovven, men det är nog en annan sorts kärlek. Fick lite panik när jag och Frila rörde vid ämnet häromdagen...att om två år är vi alla förhoppningsvis mammor!!! *gaah*

Är sååå rastlös....grannen har fest och jag också ut och shejka! Ska hårdträna på gymmet så man är fit och het i sommar så man kan ta några krogrundor med kompisarna i hemstaden. Är definitivt dags för en tjejkväll!

Lyssna på Chris Daughtry. Han som sjunger låten i reklamen för The Nine. Så jäkla bra! Blir nostalgisk...

• Skrutt 83

Lusse: Ja man blir lite nervös när man tänker på det, känns verkligen konstigt att man ska ha en liten person som skapats av kärlek mellan mig och sambon!

Åhh man blir ju så partysugen när man hör andra festa, surt att behöva sitta in och plugga.. Hehe ja det är ju perfekt med motivation till träningen! =)

ok, har inte hört den tror jag, ska försöka söka upp den!

• enlitenbitkaka

Ja är vettskrämd när jag tänker på det!

Ja är riktigt partysugen nu! Men men....inte pengarna eller tiden nu. Har inte festat sen nyår och då vill man festa någorlunda när man väl gör det. Ja den perfekta motivationen

Ja han är jättebra...tycker jag.....som gillar typ Nickleback och Creed typ.