• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Ja, jag tror ju inte längtan efter plusset är mindre än längtan efter försöken... Troligtvis mkt mkt större. Men vi får väl bara försöka stötta varann och försöka lugna varandra i den totala bebishysteri som troligtvis kommer råda.

Jag har ett par gravtest liggandes här hemma. Hoppas att de inte hinner bli för gamla innan det är dags... Borde köpa ÄL-tester oxå..

• Fröken85

Just det; vitaminerna äter jag redan..'hihi'

• Frila2

Ja, visst har det skett framsteg. Även min sambo sa om fem år, sedan tre år, sedan två år och nu är det januari som gäller. Men jag fyller ju år i oktober och tänkte att jag ska göra som ni andra och önska mig en bebis

• Frila2

Man kanske borde köpa ÄL-test och börja knapra vitaminer nu. ÄL-test har jag tänkt köpa för att se att det fungerar. 

• Fröken85

frila: Känns som om det kunde varit jag som skrivit dina sista inlägg... tror våra hjärnor börjar bli synkade...

• presens konjunktiv

Jag har precis haft ägglossning, men nästa månad ska jag testa, bara för att se hur det ser ut.

• Frila2
    Fröken85 skrev 2007-04-23 23:28:14 följande:
    frila: Känns som om det kunde varit jag som skrivit dina sista inlägg... tror våra hjärnor börjar bli synkade...
    Hänger vi för mycket i syltfisk-tråden kanske   
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-04-23 23:25:14 följande:
    Ja, jag tror ju inte längtan efter plusset är mindre än längtan efter försöken... Troligtvis mkt mkt större. Men vi får väl bara försöka stötta varann och försöka lugna varandra i den totala bebishysteri som troligtvis kommer råda.Jag har ett par gravtest liggandes här hemma. Hoppas att de inte hinner bli för gamla innan det är dags... Borde köpa ÄL-tester oxå..
    Haha....kommer nog få mycket stöttning och uppbackning här inne, på gott och ont Ibland vore det nog bättre om man isolerade sig nån stans utan internet och TV...utan FL vore inte bebislängtan liiiiika stora. Tror jag. Nog. Kansnek.... *ler* Man skulle iaf inte tänka på det lika mycket.

OJ finns det bäst före datum på grav.testen?!?!!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Thulan

Knaprar också vitaminer för fullt, för man vet ju aldrig, nån liten spermie kanske slinker in

Min bebislängtan har faktiskt legat på is hela helgen, men idag har jag setat framför Fl hela dagen så nu är den tillbaka

• enlitenbitkaka

Vad duktiga ni är som äter vitaminer! Tycker det e en hel djungel...en del vitaminer måste ju tas tillsammans med andra vitaminer för att "funka".

Kommer dock käka mycket folsyra när det blir dags

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden SYLTFISK