• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Jag tror hon läser den roliga sämsta sex - tråden
    Jaha, ni är lika gamla. Då är det nog inga problem Klart att en tvåa eller trea är ju normalt om man är två st så det är ju inte konstigt. 

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-04-24 01:17:06 följande:
    Jag tror hon läser den roliga sämsta sex - tråden Jaha, ni är lika gamla. Då är det nog inga problem Klart att en tvåa eller trea är ju normalt om man är två st så det är ju inte konstigt. 
    Ja vi blir 23 i år båda två. Jag kan tänka mig att dem inte tycke det e rimligt om man har en 4-5rummare om man bara e två Tar dem hänsyn till hyran eller tycker dem man bara bö skaffa något billigare?!

Hihi....gör du det Thulan?! Så jäkla underhållande tråd...skrattade så tårarna rann!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Thulan

Hahaha, ja jag fastnade helt i sex tråden. Garvar så jag nästan kissar på mig

• Frila2

Tror att de tar hänsyn till om hyra överensstämmer med liknande lghi samma område. Tror inte specillt många tvingas flytta faktiskt.

Det skiljer 7 år mellan mig och G. Inte för att det märks så ofta. Eller när han börjar prata om 80-talet och ser allmänt förvirrad ut inser han att jag omöjligt kan komma ihåg det han pratar om. Han är född 76 så han har mer minnen av 80-talet än vad jag har

• Frila2

Den är så kul. Så mycket misslyckande och skratt i samma tråd...

• Frila2

Tråden om värsta sexet alltså. Glömde citera

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-04-24 01:24:06 följande:
    Tror att de tar hänsyn till om hyra överensstämmer med liknande lghi samma område. Tror inte specillt många tvingas flytta faktiskt. Det skiljer 7 år mellan mig och G. Inte för att det märks så ofta. Eller när han börjar prata om 80-talet och ser allmänt förvirrad ut inser han att jag omöjligt kan komma ihåg det han pratar om. Han är född 76 så han har mer minnen av 80-talet än vad jag har
    Nej den är dyr, men inte orimligt dyr. Ja åldersskillnad är ju ett hett ämne här på FL....är 15år mellan pappa och hans sambo. Hon var 19 eller 20 när min lillasyster föddes så ni kan ju förstå att det inte va så poppis hos hennes föräldrar. Men hon och pappa kompletterr varandra...hon är nu 37 och pappa 52. Men hon är mer mogen till sätter och pappa är ungdomlig så det funkar bra

Hihi....80-talet ja...inget man ens VILL minnas
    Thulan skrev 2007-04-24 01:21:40 följande:
    Hahaha, ja jag fastnade helt i sex tråden. Garvar så jag nästan kissar på mig
    Visst är den helt underbar?!
  • Thulan

Shit skrattade så högt så sambon vaknade Nä nu ska jag nog försöka sova tjejer, måste verkligen upp i tid imorgon och plugga. Vill bli av med komvuxstudierna!

God natt

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-04-24 01:35:52 följande:
    Shit skrattade så högt så sambon vaknade Nä nu ska jag nog försöka sova tjejer, måste verkligen upp i tid imorgon och plugga. Vill bli av med komvuxstudierna!God natt
    Japp imrgon ska jag bara va hemma och plugga.....och släpa mig iväg till gymmet!

Sussa sött Thulan!
  • Frila2

Dags att sova för mig också.

Hörs imorgon. Godnatt

Svar på tråden SYLTFISK