• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

lusse: Ja det fanss bäst-före-datum på mina iaf. Tror det va juni 2008... Vaddå press???

thulan: Ja ibland är det nog bra att hålla sig härifrån... Men jag är helt beroende av er tjejer!

frila: Vi hänger absolut här för mkt. Men sen när vi är mammalediga så kommer vi inte hinna, så det är lika bra att passa på nu! 'hahaha'

Nu blir det sängen för mig. Borde somnat för ett par timmar sen för att orka morgondagen, emn så blev det visst inte. Sambon somnade för länge sedan och slängde ut mig från sovrummet för en stund sen då han inte kunde sova för att jag knapprade för mkt på datorn...

Jaja.. Vi hörs väl imorgon ! Sov så gott, mina underbara tjejer!

• enlitenbitkaka

Men tror ni det argumentet funkar?!  "Älskling, vi måste börja NU innan grav.testerna går ut"

Ja ikväll bli det till att sitta upp till iaf 2-tiden....vågar inte lägga mig för tidigt när sambon jobbar natt. Hatar att sova ensam och e mörkrädd som attans...*skäms*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Thulan

lusse: Vad bra att du ska vara uppe sent, då kan vi hålla varandra sällskap. Jag har vänt på dygnet så jag kan inte sova.

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-04-24 00:08:12 följande:
    lusse: Vad bra att du ska vara uppe sent, då kan vi hålla varandra sällskap. Jag har vänt på dygnet så jag kan inte sova.
    Hihi...hur har du lyckats vända på dygnet då?
  • Thulan

lusse: Det är FL:s fel, haha, sitter framför fl halva nätterna och läser Jag är en riktig nattuggla som älskar att vara uppe på nätterna, jag får mest gjort då. Har försökt att vända tillbaka dygnet, men jag klarar verkligen inte av att gå upp när väckarklockan ringer

Så jag passar på att plugga lite nu när sambon och katten sover, det är sååå lugnt och skönt!

• Frila2

Jag är också vaken. Har suttit och läst i en tråd "värsta sexet" Riktigt kul att läsa även om det ibland varit lite synd om killarna - det är ju nästan bara tjejer som skrivit.

• Frila2

Sover din katt nu, Thulan? Mina är helt vilda och springer runt och busar.

• enlitenbitkaka

Ja jag gillar inte att vända på dygnet egentligen....men så går det med skiftarbetande sambo och en mörkrädd jag som sitter vid FL

Jag pluggar tre kurswr på distans och den fjärde som vanligt så jag har tre lektioner i veckan

Hur va det nu....skulle både du och sambon plugga eller va det bara du?

• Thulan

Frila: Japp katten sover som en stock Men hon brukar vakna till liv lagom till jag ska lägga mig så då har vi alltid en liten gosstund.

Svar på tråden SYLTFISK