• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusse,
    Ja, nu är det bara att gå vidare.
    Sambon verkar nog inte helt emot en bebisverkstad i höst, men vi får väl se.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-30 23:32:55 följande:
    lusse,Ja, nu är det bara att gå vidare. Sambon verkar nog inte helt emot en bebisverkstad i höst, men vi får väl se.
    Nej, efter hans lilla "utspel" häromdagen så verkar han ju faktiskt lite mer redo...även om han inte vill erkänna det Kommer bli en tjuvstart för er ska ni se!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Hihi, vi får väl se vad som händer.
    Nu skaffar vi ju en kombi och det är ju ett steg i rätt riktning
    Har hela tiden påtalat att vrålåket måste få plats

Nä, tjejer..nu får ni allt sluta prata mat. Jag blir ju hungrig!

• Fröken85

Jag är med hungrig....

Nu finns det lite bilder! Ni kan ju kolla så att det funkar iallafall...? *ler*

• Frila2
    Fröken85 skrev 2007-05-31 00:03:43 följande:
    Jag är med hungrig....Nu finns det lite bilder! Ni kan ju kolla så att det funkar iallafall...? *ler*
    Har kikat på bilderna. Funkar! Kul att veta hur du ser ut. Får väl lägga upp bilder på mig själv någon gång men känner inte riktigt för det än. Vill helst att verkstan ska vara igång innan jag blir så offentlig. Vill samtidigt inte låsa så ingen som inte är inbjuden kommer in. Svårt...
  • Fröken85

Frila: Kände lite som du innan, och ville egentligen vänta. Men va fab, er "känner" jag ju! Men du kan ju bara lägga in en bild och välja vilka restriktioner just den bilden ska ha....

God natt!!!

• Frila2
    Fröken85 skrev 2007-05-31 02:40:17 följande:
    Frila: Kände lite som du innan, och ville egentligen vänta. Men va fab, er "känner" jag ju! Men du kan ju bara lägga in en bild och välja vilka restriktioner just den bilden ska ha....God natt!!!
    Du är vaken! Nej, nu har du redan loggat ut!
    Du får förklara hur jag gör någon dag när klockan inte är tjugo i tre på natten.

Godnatt
  • Fröken85

Jag är här fortfarande... Satt bara och testade om det funkade att kolla på bilderna när man inte är inloggad... Å det gjorde det ju inte, så det var ju bra...

När du går in i galleriet och väljer ladda upp bild. Så får du kryssa i en massa alternativ om vilka du vill ska se bilden etc. Skulle ju va kul å veta hur du ser ut oxå ju!

Annars har jag valt att endast inlggade medlemmar får se på mina sidor. Jag vill gärna ha någorlunda koll på vlka som stryker omkring.. *ler*

Ikväll har jag suttit och planerat renovering på huset... (eller ja, vårt blivande hus) och jag satt å räknade på totala kostnader å så. Sen planderade jag oxå barnrummet... Å det kommer bli så fint. Väggarna i ljus beige och ljus turkos, säng, skötbord och fåtölj i vitt och sen tänkte jag ha bruna textilier till, typ spjälskydd, kudde & filt till fåtöljen å så...jag tror det kommer bli jättebra....*längtar*

• Frila2

Kul att en syltfisk är inloggad så här sent.
    Låter verkligen jättefint, inredningen i barnrummet. Hur mycket beräknar du att renoveringen kommer kosta? Det enda jag reagerade på vad den vita fåtöljen. Om det är tyg du tänkt iaf. Barnspya på en vit tygsoffa är kanske inte det bästa. Då är det bättre med skinn, bara att torka av. 
    Om jag hade fått köpa nya soffor hade jag nog valt vita skinnsoffor.

Ska fixa detta med bilder men har faktiskt inga bilder på mig själv alls. Mitt id-kort har jag som jag är nöjd med men eftersom jag inte kan scanna in det så får jag väl fixa bilder då. Får be sambon ta något kort någon gång.  

• Fröken85

Jag ville ju egentligen ha en brun fåtölj, men eftersom det får bli billigast möjliga så blev det en vit. Men det är ett tvättbart tyg som man lätt tar på/av och sen hade jag tänkt köpa en brun filt och ha över fåtöljen istället. Så den blir ju som brun då nästan....

Jag har ju ganska dåligt med kort på mig oxå. Iallafall på den här datorn. Det senaste jag hittade var från 2004. Annars var det bara massa hundar på alla kort 'haha'... Hittade inte kortn på sambons dator, me han får väl hjälpa mig imorgon.

När vi pratade om renoveringen sist så blev vi så osams, eftersom vi båda insåg att vi inte kommer att ha råd. Och jag vill lixom inte flytta in i min särmors hus och bo "i deras hus" utan jag vill att det ska bli vårt. Så nu har jag gjort upp en liten plan med en del budgetrenoveringar, så vi iallafall får det lite eget. Sen gör vi om vardagsrum/kök/badrum ordentligt när jag gått ut skolan och fått jobb. Det får väl se ut som kom-å-hjälp några år. Huvudsaken är ju att vi får flytta till huset.... Men idag landade notan på 75000. Inte så farligt alls. Sist blev det 200000... SÅ jag har bantat budgeten rejäljt...