• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Ja jag vill också ha radhus....med en liten gräsplätt där vovven kan lomma runt och som jag kan plantera blommor och sola i. Hihi....hur ser "ruffiga" killar ut? Ge mig ett exempel Sus: Ja Jen va cool! Joey va för mesig för min smak...

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 21:03:20 följande:
    Ja jag vill också ha radhus....med en liten gräsplätt där vovven kan lomma runt och som jag kan plantera blommor och sola i. Hihi....hur ser "ruffiga" killar ut? Ge mig ett exempel Sus: Ja Jen va cool! Joey va för mesig för min smak...
    Ok, ruffig killar:
    http://www.izotope.com/artists/images/jonathan_davis_image.jpg
    http://www.hrgiger.com/music/images/korn2.jpg

eller:
    http://i15.photobucket.com/albums/a373/wax_butterfly_/inflames_anders1.jpg
    http://www.theaebyss.com/stuff/intervjui/inflames/IF_Anders004.jpg

*dräggel*

Håller med Sus: Gillade Jen mycket mer än Joey och de andra tjejerna som var med.
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-03 21:12:00 följande:
    Ok, ruffig killar:www.izotope.com/artists/images/jonathan_davis...www.hrgiger.com/music/images/korn2.jpgeller:i15.photobucket.com/albums/a373/wax_butterfly...www.theaebyss.com/stuff/intervjui/inflames/IF...*dräggel*Håller med Sus: Gillade Jen mycket mer än Joey och de andra tjejerna som var med.
    Ok, då är jag med Inte min typ av killar....men jag gillar heller inte smörkillar med flottigt stekarhår, RL-skjortor och vita loafers *asg* Har ingen "stil", har dejtat de flesta "typer" allt från sminkade, tatuerade hårdrockare till tvålfagra pojkar....men ska man säga något så föredrar jag mörkhåriga, lite busigt rufsiga killar....min sambo e blond och blåögd och inte det minsta rufsig *ler* Så det kan gå.... 

Ja Jen va cool som sagt, Joey va för präktig, Andie va ju lite för labil för min smak...
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 21:18:38 följande:
    Ok, då är jag med Inte min typ av killar....men jag gillar heller inte smörkillar med flottigt stekarhår, RL-skjortor och vita loafers *asg* Har ingen "stil", har dejtat de flesta "typer" allt från sminkade, tatuerade hårdrockare till tvålfagra pojkar....men ska man säga något så föredrar jag mörkhåriga, lite busigt rufsiga killar....min sambo e blond och blåögd och inte det minsta rufsig *ler* Så det kan gå....  Ja Jen va cool som sagt, Joey va för präktig, Andie va ju lite för labil för min smak...
    Hur kan detta inte vara någons typ *chockad*
    Ja, min typ är ju inte svår att räkna ut efter de bilderna. Men det stämmer inte heller på sambon egentligen. Visst han är tatuerad men han har abolut inte dreds (knappt något hår alls), vilket jag är väldigt glad över eftersom jag egentligen tycker det är rätt äckligt men samtidigt är det såå sexigt. Jag gillar verkligen sambons skägg och klagar högt när han pratar om att raka av det. Men eftersom han är så otoligt snäll så kommer han bli en liten prettyboy om han tar bort skägget - vill vi inte! Visste inte att sambon var tatuerad när vi träffades men det var ju inget negativt när jag fick veta det. Jag vet, jag är knäpp.   
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-03 21:24:47 följande:
    Hur kan detta inte vara någons typ *chockad* Ja, min typ är ju inte svår att räkna ut efter de bilderna. Men det stämmer inte heller på sambon egentligen. Visst han är tatuerad men han har abolut inte dreds (knappt något hår alls), vilket jag är väldigt glad över eftersom jag egentligen tycker det är rätt äckligt men samtidigt är det såå sexigt. Jag gillar verkligen sambons skägg och klagar högt när han pratar om att raka av det. Men eftersom han är så otoligt snäll så kommer han bli en liten prettyboy om han tar bort skägget - vill vi inte! Visste inte att sambon var tatuerad när vi träffades men det var ju inget negativt när jag fick veta det. Jag vet, jag är knäpp.   
    Nej jag fick ge upp drömmen om den mörka rufsiga killen.....sambon är ju rätt för mig på precis alla andra plan! Olika som dag och natt men också kompletterar vi varandra.

Ja dreads är INTE fräscht, sambons kompis har det och nej, kan va snyggt på en del men det känns så äckligt....fått för mig att dem luktar också Jag föredrar sambon när han har lite skäggstubb, ca. 3dagars....men han hatar att ha skäggstubb....*morr*
    Han skulle också gärna få tatuera sig...ska propsa på att han tatuerar in våra barns namn. Jag själv har en fjäril på högra skuldran och ska göra MINST två st. till.

Hur träffades ni du och din sambo? Är ni ung. lika gamla?
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 21:29:55 följande:
    Nej jag fick ge upp drömmen om den mörka rufsiga killen.....sambon är ju rätt för mig på precis alla andra plan! Olika som dag och natt men också kompletterar vi varandra. Ja dreads är INTE fräscht, sambons kompis har det och nej, kan va snyggt på en del men det känns så äckligt....fått för mig att dem luktar också Jag föredrar sambon när han har lite skäggstubb, ca. 3dagars....men han hatar att ha skäggstubb....*morr* Han skulle också gärna få tatuera sig...ska propsa på att han tatuerar in våra barns namn. Jag själv har en fjäril på högra skuldran och ska göra MINST två st. till. Hur träffades ni du och din sambo? Är ni ung. lika gamla?
    Jag har också fått för mig att dreds luktar. Sedan har jag kompisars, kompisar som har dreds och det har inte luktat men då har jag inte haft näsan i barret heller.
    Sambon har bara en tatuering och ska göra fler sedan. Jag har en i svanken och ska göra en till men vet inte när. Ska göra två eller fyra tassar men har inte riktigt kommit på den perfekta placeringen. Självklart ska namnen på barnen tatueras in.
    Sambon är 7 år äldre än mig så han är gammal, haha. Vi träffades när vi bodde i samma studentkorridor, hade tre rum mellan våra rum. Vi var lite slow starters. Det tog ett halvår innan vi fattade att vi faktiskt var intresserade av varandra

Hur träffades ni då? är ni i samma ålder?
  • Frila2

Nej, nu kallar sambon och tv:n Ska äta lite också.
    Tittar kanske inte efter criminal minds, annars hörs vi säkert imorgon.

• Fröken85

Lusse: ang. killar; min pojk är tatuerad så det räcker tycker jag... men han vill ha mer. Men det gulligaste är att han har sparat ena underarmen för där ska han tatuera in våra barns namn sen *älskar*... Annars så är sambon min rakad på huvet å oftast skäggstubb (en riktig slusk, haha)... Ja ni såg väl lite på den ena bilden. Men det kommer fler snart.... Så han är väl MIN typ av kille helt enkelt...

Jag har läst hela boken Sandor/ida idag. Det var segt. Men nu har jag pluggpaus ikväll. Denna veckan kommer bli halvt hel*e*e:
    Imorgon blir det skola 8-17 sen en bok att läsa på kvällen.
    Tisdag oxå heldag i skolan, sen ett arbete att göra på kvällen.
    Onsdag ska jag vara funktionär på en agilitytävling här hemma.
    Torsdag är det skola 8-12, fika med en gammal kurskamrat på eftermiddagen. Hitta studentpresent till syster+kusin+kompis och födelsedagspresent till sambons syster.
    Fredag är det studentfirande från ca 11-->. Å då måste jag fixa blommor till de vi ska fira innan det...
    Lördag är det jobb 12-21.

Fy fanken säger jag bara. Tur att jag börjar bli lite friskare iallafall... (behövde beklaga mig lite, tycker lite synd om mig själv...)

• Cia80

Hej tjejer!
    Nu har vi skrivit på papprena på bilen! Uj uj uj :)
    Annars har det inte hänt så mycket här. Jag jobbar mest. Var dock och slog lite golfbollar innan jobbet idag. Det gick så bra, så jag ville gå på banan, men nä..istället skulle jag in och jobba *Suck*
    Imorgon bitti är det återigen dags för jobb.

• enlitenbitkaka

God Morgon, tjejer! Va tvungen att gå upp halv 9 för att flytta in bilen på gården för att slippa få böter *suck* Så nu sitter jag här och mår illa....don't know why....har lyckats klämma i mig en smörgås iaf. Med min tur får jag la magsjuka eller nåt
    Gör ni idag då?

Frila:
    Vi träffades på nätet eller vad man ska säga! Ingen dejtingsida eller så...min pappa bor i Arvika och jag hade så vansinnigt tråkigt när jag var där (15år), kände inge så jag addade helt enkelt lite folk på ICQ och min F var en av dem   Lika gamla och allt... Kikade på Criminal Minds och därefter CSI, var ju riktigt bra, men han va inte riktigt frisk han!

Fröken:
    Håller ni fortfarande på med ungdomslitteratur?! Roligt? Låter som att du har din vecka planerad iaf!

Cia:
    Vad roligt! Såg en sån igår i exakt den färgen, jättefin! Har ni valt skinnklädsel?