• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Thulan

Hej tjejer! Har haft fullt upp i helgen! Var ute en sväng på krogen i fredags och på inflyttningsfest i lördags. När jag kom hem på lördagnatten så skulle jag sätta mig framför datorn tänkte jag men den vägrade att starta. Försökte att få igång den i nästan en timme men det var omöjligt, samma sak morgonen efter. Jag fick panik! Insåg hur patetisk man faktiskt är som inte kan leva utan internet, haha. Så vi fick åka och köpa en nya dator igår, en mac. När vi kom hem började våran kompis att pilla lite på den gamla datorn och lyckades tillslut få bort den saken som var trasigt, efter det funkade den hur bra som helst. Så nu sitter vi här med två bärbara datorer. Funderar på om vi ska lämna tillbaka den nya datorn, men jag tycker faktiskt att den är väldigt liten och behändig. Kan nog vara bra att ha när man börjar plugga i höst. Dessutom så slipper vi i fortsättningen att bråka om datorn, nu har vi en varsin

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Kikar in och uppdaterar mig lite, sen är det dags att dyka ner i böckerna. Tentan imorgon kommer inte att gå bra men skit samma, sambon tar ju bara examen en gång i livet. Såg att ni pratade om killar och typer man faller för. Sambon är nog faktiskt precis min typ. Han är mörkhårig men blå ögon, har en tatuering men kommer nog skaffa en till. Sen är han världens underbaraste! Är inne i en period nu när vi är alldeles nykära *mysigt*. Själv har jag också en tatuering och har varit inne på att skaffa en till men det blir nog inte så, vet inte vilket motiv det skulle bli..

Lusse: Hoppas illamåendet ger med sig och att du slipper bli magsjuk!

Nu ska jag plugga, kikar in sen igen!

• enlitenbitkaka

Thulan:
    Som min sambo säger: "Älskling, att köpa en dator till dig är det bästa jag gjort..." Nu får ha ha sin ifred plus att han får spela ifred när jag sitter vid FL Låter som att du haft en rolig helg!

Skrutt:
    Va mysigt å va nykära.... Blir man inte alltid liiiiiite mer kär på sommaren förresten?! Är alltid så lycklig när solen skiner, det smittar nog av sig på kärlekslivet! Lycka till med tentan!

Nu när vi har pratat lite om våra sambos och drömmän blir man ju äääääännu mer nyfiken på att träffa er! Har ju hunnit måla upp en bild av hur ni ser ut, hur ni är osv...

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • susannapanna

Jag tycker definitivt att man blir lite mer kär på sommaren och våren! (även om hösten oxå kanvar mysig). Man har på sig tunnare kläder och hela stämningen blir lite hippie! hhaha

• Thulan

Såg att ni har pratat tatueringar. Jag vill också tatuera mig! Min sambo har några stycken och han sa igår att han var sugen på att göra en till snart och jag vill också. Men jag är världens veligaste människa och kan omöjligt bestämma mig för vad jag vill ha för tatuering och var på kroppen. Är så rädd för att man ska ångra sig. Jag har några idéer på tatueringar, bl.a. skulle jag vilja göra en krona, typ kungakrona, nedanför troskanten vid "tjejmagen". Sen skulle jag vilja göra ett tassavtryck av min älskade katt någonstans också men vet inte vart. Det är viktigt för mig att kunna dölja tatueringarna om jag känner för det. Ni som vill göra fler tatueringar, vad vill ni göra? Och på en skala mellan 1-10, hur ont gör det?

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-06-04 11:14:41 följande:
    Jag satte min på högra skuldran. Är en fjäril för övrigt. Där kan jag välja om den ska visas eller ej, skulle ex. aldrig göra en mitt på armen!
  • Cia80

lusse,
    Vi har både vanlig och skinnklädsel, om du förstår hur jag menar ;)

Jag och sambon träffades på nätet Vi började prata på msn på tisdagen, första telefonsamtalet på onsdagen, träffades irl på fredagen och sen dess har det varit vi

Han har två tatueringar, en på vardera överarm. Jag är för feg för att tatuera mig.

Så skönt att helgen äntligen är över. Nu är jag ledig i två dagar och det ska bli så skönt!

• Frila2

Lusse: Eller hur spelade han bra, James. Måste vara svårt att spela tre personer i ett. Sedan är han inte ful heller.
    Hur går det med illamåendet?

Thulan: Jag tyckte inte att tatueringen gjorde så ont. Visst det kändes men det var helt klart uthärdligt. Kan inte jämföra det heller riktigt. Kanske som att vaxa benen kanske fast inte lika intensivt och under en längre period. 
    Jag har en fågelliknande sak i svanken och har tänkt göra tassavtryck från katterna. Tror det blir antingen på höften eller på vaden.  

• enlitenbitkaka

Jaha, halvskinn eller vad säger man? Skinnklädsel e ju snyggt och superpraktiskt men usch så äckigt på sommaren när man har korta kjolar på sig och låren klibbar fast *fasar* Men som sagt väääldigt praktiskt när man har en kräkmaskin! Såg en v70 häromdagen med en sticker i backrutan som sa "Baby on board"....så sött!
    Vad roligt med fler nätdejter Idag e det nästan mer regel än undatga att man träffas via nätet!

Cia80 skrev 2007-06-04 15:25:20 följande:
    lusse,Vi har både vanlig och skinnklädsel, om du förstår hur jag menar ;)Jag och sambon träffades på nätet Vi började prata på msn på tisdagen, första telefonsamtalet på onsdagen, träffades irl på fredagen och sen dess har det varit vi Han har två tatueringar, en på vardera överarm. Jag är för feg för att tatuera mig.Så skönt att helgen äntligen är över. Nu är jag ledig i två dagar och det ska bli så skönt!
  • enlitenbitkaka

Frila:
    Ja han var jättebra! Satt där och klurade..."Vem är han nu?!" Han är verkligen lik sig!

Thulan:
    Tyckte inte tatueringen gjorde såå ont...var mest i början det kändes, sen blev det bedövat. Beror så himla mycket på vart du ska göra den! Är ingen "Aj!!!! det gör så ont att jag dör!!!!"-smärta....mer en "obehaglig känsla, lite som Frila säger: att vaxa benen...