• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    susannapanna skrev 2007-06-01 17:25:19 följande:
    Jag har oxå "sommarlov som 23-åring"! Känns helknäppt. Jag vet inte hur många gånger jag traskat ut till köket och torkat av diskbänken bara för att. Och kollat mailen. Och plockat några torkade blomblad från krukväxterna... Haha, vilken knasboll man känner sig som!Tänk sen, när man får vara hemma och lära känna ett litet hallonskrutt... myyyyysigt.
    Hemma och hemma...jag ska ju fortsätta plugga efteråt e det tänkt We'll see....tanken känns inte så lockande just nu. Vill bara va hemma i ett år med min skrutt(a) och mysa.
    vet ju inte hur vi ska göra iom att båda pluggar.

Jag är gärna hemma hela tiden men vill gärna att sambon också ska va hemma. Vilket han vill också men vet inte om han vill ta ett så stort avbrott från studierna...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-01 17:22:14 följande:
    Ehh, sover!? Eller så går man på stan, tar en fika, kollar på folk, hyr en film eller sju och bara slappar i soffan.
    Just det....glömde Frila *ajjabajja* Ska va riktigt negativ: det regnar ute, alla kompisar e upptagna, sambon jobbar, vovven vägrar gå ut, videouthyrningen har bommat igen = jag måste ta mig till andra sidan stan......så jag stannar nog kvar här med laptopen i knät och FL på skärmen
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-01 17:50:33 följande:
    Just det....glömde Frila *ajjabajja* Ska va riktigt negativ: det regnar ute, alla kompisar e upptagna, sambon jobbar, vovven vägrar gå ut, videouthyrningen har bommat igen = jag måste ta mig till andra sidan stan......så jag stannar nog kvar här med laptopen i knät och FL på skärmen
    Jaha, här blir man bortglömd *surar*
    Måste säga att laptopen i knät med FL på, sittandes i soffan hade inte varit helt fel det heller. Sedan har jag upptäckt en spelsida eller två. king.com och zylom.com som man kan spela gratis spel. Jättekul.

Sitter och är lite grinig. Sambon och jag skulle äntligen vara hemma samma helg. Vi jobbar nästan alltid olika helger. Men imorgon ska jag iväg till några kompisar, vilket är jättekul men G och jag hade tänkt gå ut och äta men det hinner vi inte och nu blev G inringd för nattpasset inatt. *blä* 
  • FiL81

åh vad härligt med sommarlov säger jag!

Passa på ni att njuta nu, för sommarlov blir det slut med när man börjar jobba... Ska ta semester tre veckor i sommar. En vecka i juni (efter midsommar) och två veckor i augusti. Läääängtar efter ledighet!

• Frila2

Håller med Fi. Njut av sommarlovet! Själv ska jag ta 4 veckors semester från 23 juli till 20 augusti. Längtar!