• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Vad har hänt här egentligen? Är alla syltfiskar ute i solen fortfarande eller har ni helt enkelt bättre saker för er än att sitta vid FL? Dålig fart på tråden i helgen.

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-03 19:41:48 följande:
    Vad har hänt här egentligen? Är alla syltfiskar ute i solen fortfarande eller har ni helt enkelt bättre saker för er än att sitta vid FL? Dålig fart på tråden i helgen.
    Kan bara svara för mig sälv och jag ligger som en död sill i soffan och lyssna på musik.... Chockad av den plötsliga värmen!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Frila2

Samma här då Har kollat på tv en stund men sitter vid datorn nu igen. Funderar på vad vi ska äta men har ingen lust att vare sig laga eller äta.
    Väntar på att klockan ska bli 23:30 så jag kan kolla på Criminal Minds. Missade förra avsnittet. Har faktiskt köpt boxen - säsong ett. Tyvärr finns inga fler ute, inte ens i USA så det blir till att vänta. 

• enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-03 19:47:52 följande:
    Samma här då Har kollat på tv en stund men sitter vid datorn nu igen. Funderar på vad vi ska äta men har ingen lust att vare sig laga eller äta.Väntar på att klockan ska bli 23:30 så jag kan kolla på Criminal Minds. Missade förra avsnittet. Har faktiskt köpt boxen - säsong ett. Tyvärr finns inga fler ute, inte ens i USA så det blir till att vänta. 
    Ligger och lyssna på min nya älsklingsskiva "Daughtry" ...sååå bra! Vi köpte med oss pizza hem, not good, men orkade inte laga mat. Orkade inte riktigt äta mat heller så hälften blev kvar Har bara kikat på Criminal Minds några gånger, inte fått grepp om det riktigt, men får kanske ge det en chans...

Ser att det är "Snygg naken" på TV nu.....är det sämsta programmet ever?!

Sugen på hus förresten? http://www.hemnet.se/a.asp?id=3647934&q=1&s=4
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 19:54:51 följande:
    Ligger och lyssna på min nya älsklingsskiva "Daughtry" ...sååå bra! Vi köpte med oss pizza hem, not good, men orkade inte laga mat. Orkade inte riktigt äta mat heller så hälften blev kvar Har bara kikat på Criminal Minds några gånger, inte fått grepp om det riktigt, men får kanske ge det en chans... Ser att det är "Snygg naken" på TV nu.....är det sämsta programmet ever?!Sugen på hus förresten? www.hemnet.se/a.asp
    Daughtry?? Eh, va? Skivans namn, gruppens namn eller en artist? Åh, pizza. Men jag är inte alls sugen på den men annars är det snabbt och enkelt. Har istället varit så onyttig (eller sambon) och köpt coca cola som vi inte dricker egentligen. Idag blir det nog den mycket kultiverade maten - hamburgare med bröd + grönskar. Är egentligen inte sugen på det heller men vi har inte så mycket annat hemma.

Åh, jag älskar criminal minds. Det är verkligen min typ av serier. Följer bara Greys Anatomi och Criminal minds just nu. Tdigare följde jag även Mord i Sinnet som jag också har köpt. Gillar kriminaldrama och deckare.

Självklart, tänkte köpa det huset nu direkt. Har inte alla 11 miljoner i bakfickan?
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-03 20:01:01 följande:
    Daughtry?? Eh, va? Skivans namn, gruppens namn eller en artist? Åh, pizza. Men jag är inte alls sugen på den men annars är det snabbt och enkelt. Har istället varit så onyttig (eller sambon) och köpt coca cola som vi inte dricker egentligen. Idag blir det nog den mycket kultiverade maten - hamburgare med bröd + grönskar. Är egentligen inte sugen på det heller men vi har inte så mycket annat hemma. Åh, jag älskar criminal minds. Det är verkligen min typ av serier. Följer bara Greys Anatomi och Criminal minds just nu. Tdigare följde jag även Mord i Sinnet som jag också har köpt. Gillar kriminaldrama och deckare. Självklart, tänkte köpa det huset nu direkt. Har inte alla 11 miljoner i bakfickan?
    Gruppen heter Daughtry efter sångaren i bandet som heter Chris Daughtry och deras album heter "Daughtry".....så ja, lite av varje
    Ja coca-cola blire här också *mums* men usch så onyttigt, blir hårdträning till veckan! Just nu följer jag DHW, Grey's och Ugly Betty.

Ja huset vill jag också ha, inte så mycket för att det va fint inuti för det va för pråligt för min smak, för läget är så underbart! Egen strand, egen gjuten brygga rakt ut i Vänern...Underbart! *avis*
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 20:04:52 följande:
    Gruppen heter Daughtry efter sångaren i bandet som heter Chris Daughtry och deras album heter "Daughtry".....så ja, lite av varje Ja coca-cola blire här också *mums* men usch så onyttigt, blir hårdträning till veckan! Just nu följer jag DHW, Grey's och Ugly Betty. Ja huset vill jag också ha, inte så mycket för att det va fint inuti för det va för pråligt för min smak, för läget är så underbart! Egen strand, egen gjuten brygga rakt ut i Vänern...Underbart! *avis*
    Jaha, ok. Då stämde det med alla mina frågor
    Coco-Cola är verkligen gått. Ska nog ta ett glas nu. Nu har det mulnat på här lite, inte lika gott på balkongen.
    Tycker att det oftast är så att så dyra hus är väldigt pråliga. Mycket krimskrams. Det värsta jag sett var en jättekåk där alla kranar var guldfärgade och statyer i marmor lite varstans *blä* Usch, när här är det verkligen själva huset och läget som är det man vill ha. men har man råd att köpa det har man antagligen råd att renovera lite också. Hade den varit i Gbg hade priset gått upp med några miljoner.

Om du tänker kolla på Criminal Minds så kan jag säga att det är ett fortsättningsavsnitt men det ska gå att hänga med bra ändå. Skurken är James (kommer inte i håg efternamnet) som spelade Dawson i Dawsons creek om du minns den. Han har verkligen vuxit till sig och är riktigt snygg. 
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-03 20:12:14 följande:
    Jaha, ok. Då stämde det med alla mina frågor Coco-Cola är verkligen gått. Ska nog ta ett glas nu. Nu har det mulnat på här lite, inte lika gott på balkongen.Tycker att det oftast är så att så dyra hus är väldigt pråliga. Mycket krimskrams. Det värsta jag sett var en jättekåk där alla kranar var guldfärgade och statyer i marmor lite varstans *blä* Usch, när här är det verkligen själva huset och läget som är det man vill ha. men har man råd att köpa det har man antagligen råd att renovera lite också. Hade den varit i Gbg hade priset gått upp med några miljoner. Om du tänker kolla på Criminal Minds så kan jag säga att det är ett fortsättningsavsnitt men det ska gå att hänga med bra ändå. Skurken är James (kommer inte i håg efternamnet) som spelade Dawson i Dawsons creek om du minns den. Han har verkligen vuxit till sig och är riktigt snygg. 
    Här e det fortfarande helt molnfritt och underbart, balkongen är som en bastu! Är ni mycket inne i GBG eller håller ni er mest i ert område?

Ja jag vill INTE ha en elva miljoners-villa....ett rött hus med vita knutar, punschveranda, dubbeldörr, plankgolv och spröjsade fönster vill jag ha Med en lummig trädgård och nära till något vatten! Oprentantiöst och lugnt...  Tror det här huset kommer bli svårsålt, inte många här som är villiga att lägga så mycket på ett hus, även om man har pengarna.

James Van deer beek hette han va? Älskade Dawsons Creek när jag va yngre, va jättekär i Joshua Jackson!
  • Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-03 20:21:44 följande:
    Här e det fortfarande helt molnfritt och underbart, balkongen är som en bastu! Är ni mycket inne i GBG eller håller ni er mest i ert område?Ja jag vill INTE ha en elva miljoners-villa....ett rött hus med vita knutar, punschveranda, dubbeldörr, plankgolv och spröjsade fönster vill jag ha Med en lummig trädgård och nära till något vatten! Oprentantiöst och lugnt...  Tror det här huset kommer bli svårsålt, inte många här som är villiga att lägga så mycket på ett hus, även om man har pengarna. James Van deer beek hette han va? Älskade Dawsons Creek när jag va yngre, va jättekär i Joshua Jackson!
    Lyxigt men inga moln men det är rätt skönt att temperaturen gått ner lite. Vår balkong ligger i sydvästläge så vi har sol från 14 till solen går ner. Lite väl varmt ibland.
    Om jag får välja så skulle jag gärna bo i radhus eller liknande med en egen, men liten tomt. Hade varit perfekt. Får se om vi hittar det någon gång. Problemet är just priserna. Ett enplansradhus på ca 140 kvm kostar runt 2,5 miljoner i de områden som vi vill bo i så det är lite väl saftigt.

James van Deer Beek hetta han ja. Vilket minne! Joskua Jackson var ju inte ful direkt. Men jag gillar de som inte är riktigt lika vakra. Gillar killar som är lite ruffiga sådär. Förrutom Johnny Depp såklart men det räknas ju inte.
  • susannapanna

Åh, Dawsons creek! Älskade det när jag gick i högstadiet. Jag tyckte alltid Jen var den snyggaste, trots att jag inte är gay. Menmen.