• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusse,
    Jag hoppas verkligen det.
    Skickade ett sms till sambon där jag skrev: Tänk om jag vore gravid på dopet. Dopet är i augusti

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-06-04 23:26:29 följande:
    lusse,Jag hoppas verkligen det.Skickade ett sms till sambon där jag skrev: Tänk om jag vore gravid på dopet. Dopet är i augusti
    det vore ju underbart! Gravid på ett dop...då får man verkligen utlopp för alla hormoner

Men vart är alla Syltisar? FL verkar ha åtgärdat seghets-problemet för tillfället iaf
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Ja, jag tycker att det skulle vara jättemysigt. Men jag tror tyvärr inte att det kommer ske.

Gick en golfrunda idag och det gick helt åt skogen, men imorgon ska vi ut igen så då hoppas jag att det går bättre.

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-06-05 23:48:21 följande:
    lusse,Ja, jag tycker att det skulle vara jättemysigt. Men jag tror tyvärr inte att det kommer ske. Gick en golfrunda idag och det gick helt åt skogen, men imorgon ska vi ut igen så då hoppas jag att det går bättre.
    Nej Augusti är ju ganska snart, men man ska aldrig säga aldrig Du får tänka att nästa augusti kanske ni håller dop för ER bebis istället!

Går det bra med golfen då?!  Fått sånt där grönt kort eller va det heter än?

Här har vi sagt att vi skulle komma igång med träningen denna veckan.....haha.....inte varit på gymmet EN enda gång denna veckan *host* dålig diciplin *host*
  • Cia80

lusse,
    Ja, det går fort. Hux flux så är det augusti. Men vi kanske kan börja då...eller nåt

Ja, tänk om det blir dop då igen, det vore nåt

Njae, just nu går det inte alls bra. Måste göra ett teoriprov och uppspel först innan jag får grönt kort. Just nu känns det som att det inte kommer ske i år. Isåfall måste jag nog börja bo på golfbanan.

Nu måste jag sova, ska upp 6.30 imorgon bitti.
    Vi hörs!
    Kram

• Frila2

Hejsan. Ser att några syltfiskar har varit inne en kort stund iaf. Men inte samtidigt som jag såklart. Det har allt varit väldigt dålig fart här i tråden ett pat dagar, har själv inte skrivit så mycket - får ju blodtryckshöjning när det är så segt som det varit Nu funkar det men det kan ju bero på att det är 110 personer inloggade
    Ikväll har jag möjlighet att återuppta mitt FL-beroende igen eftersom jag är ledig då och sambon jobbar natt Sedan jobbar jag helgen Inte lika kul.

kram på er.

ps. många smilies blev det ds.

• enlitenbitkaka

Hej tjejer! Är hos pappa och slappar och grillar medan F är hemma och är vovvevakt Gör ni i solskenet?

Måste rådfråga er....känner mig som världens sämsta flickvän! Har slarvat till det med mina piller, INTE medvetet!!!! Är på den första veckan i en ny karta och tog mitt sista piller i förrgår, glömde att ta det igår kväll....sen hade vi sex igår och nu sitter jag här hos pappa med panik för att jag missat ett piller. Vill slänga i mig hela kartan i ren panik men den är ju hemma!!!! Säg att det inte finns någon chans!!

Sorry för det långa utlägget, men jag har verkligen panik....

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-06-06 19:53:21 följande:
    Hej tjejer! Är hos pappa och slappar och grillar medan F är hemma och är vovvevakt Gör ni i solskenet?Måste rådfråga er....känner mig som världens sämsta flickvän! Har slarvat till det med mina piller, INTE medvetet!!!! Är på den första veckan i en ny karta och tog mitt sista piller i förrgår, glömde att ta det igår kväll....sen hade vi sex igår och nu sitter jag här hos pappa med panik för att jag missat ett piller. Vill slänga i mig hela kartan i ren panik men den är ju hemma!!!! Säg att det inte finns någon chans!! Sorry för det långa utlägget, men jag har verkligen panik....
    Hmm, på ett sätt så är väl risken ganska liten eftersom du bara missat ett piller och samtidigt om detta är första veckan i en ny karta innebär det väl att du precis haft mens. Du har ju inte ägglossning när du äter p-piller och risken är ju att ägglossningen kommer igång nu. Men spontant tänker jag ju att det tar några dagar för ett ägg att släppa och vandra ner och spermier lever i kroppen max 5 dygn. Risken borde därför vara liten men ändå existerande. För att vara helt 100 % säker kanske du bör gå till apoteket imorgon och köpa dagen-efter-piller. Det kan man ju ta inom 72 h.

Annars verkar det som om du har en trevlig kväll. Själv gör jag ingenting, har satt igång var golvfläkt för att försöka få ner temperaturen lite.Ska kolla på Greys sedan och kanske någon mer serie. Sambon gick precis till jobbet, trots en infektion i tandköttet och 38° feber. Lite panodil så blir det nog bra.
  • Cia80

lusse,
    Här görs inte mycket. Sambon tittar på fotbollen och jag sitter bredvid honom i soffan med laptopen i knät

Ang. din miss med p-piller så tror jag inte att det är så stor risk/chans. Jag missade piller lite då och då och jag lyckades aldrig bli gravid

• Frila2

Hade planerat att sitta vid FL hela kvällen men FL segar sig så mycket att jag inte orkar. Blir galen när det är så långsamt.
    Någon som vet varför det rä så segt? Nu har det varit såhär i flera dagar.

Godnatt syltfiskarna, hörs en annan dag
    kramar