• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Cia80

lusse,
    Exakt
    Funderade först på om vi skulle ha hel skinnklädsel just eftersom vi ska ha barn sen, men sen tänkte vi att det kommer ju funka ändå.

Funderar på om jag ska ta en tupplur, annars kommer jag väl somna runt 19 ikväll

• Thulan

Vad har ni för er tjejer? Tycker inte att det är något drag i tråden längre

• FiL81

godkvällens tjejer!

TYPISKT! Äntligen har man lite tid för FL och så ska sajten hålla på och sega en massa...*suck*

Aja, idag har det jobbats, tränats och städats. Har ledigt på torsdag och fredag och åker då till Sverige för att fira mannens brorsas student. Tjoho vad jag längtar hem till Svedala nu!

• enlitenbitkaka

Ja instämmer...har ni gett upp hoppet tjejer?

Thulan skrev 2007-06-04 22:10:57 följande:
    Vad har ni för er tjejer? Tycker inte att det är något drag i tråden längre
    Ja dem är ju bebisar, inte avfallskvarnar....hur mycket kan dem skita ner liksom?
    Cia80 skrev 2007-06-04 16:14:21 följande:
    lusse,Exakt Funderade först på om vi skulle ha hel skinnklädsel just eftersom vi ska ha barn sen, men sen tänkte vi att det kommer ju funka ändå.Funderar på om jag ska ta en tupplur, annars kommer jag väl somna runt 19 ikväll
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Thulan,
    Nä, det har varit lugnt nu ett tag.
    Själv sov jag på eftermiddagen, var så trött efter helgens jobb.

• Cia80

lusse,
    Det blir nog bra. Men jag har fortfarande inte fattat att vi verkligen har köpt en bil!

Nu är inte längtan efter bebis så jättestor, längtan efter bröllop är desto större. Fast om man får tro sambon så kommer bebis innan bröllop

• enlitenbitkaka

Nej, måste va jätteroligt! Kommer bli lyrisk över vår "na" bil även fast det nog blir en gammal 745.... Vill ta lån och köpa en nära ny bil när jag har pluggat färdigt men sambon vägrar va med på det, så då får jag ta ett själv...han är principiellt emot att ta lån på bilar *mutter*

Ja här hoppas jag på komb. dop och bröllop. Kyrkan är ju bokad till midsommarafton -09 så bebisen får skynda sig

Cia80 skrev 2007-06-04 22:19:47 följande:
    lusse,Det blir nog bra. Men jag har fortfarande inte fattat att vi verkligen har köpt en bil! Nu är inte längtan efter bebis så jättestor, längtan efter bröllop är desto större. Fast om man får tro sambon så kommer bebis innan bröllop
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

lusse,
    Ja, det är det verkligen! Förhoppningsvis får vi bilen lagom till semestern. Så det får väl bli en liten bilsemester i Sverige

Åh, så ni har bokat kyrkan *avis*

• Thulan

lusse: Va kul att ni har bokat kyrka! Vart ska ni ha middagen/festen då? Har ni bokat det också?