• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Thulan

lusse: Ja jag trivs ganska bra med min vikt, är smal men har fortfarande former. Men några kilon till skulle som sagt inte skada, men tyvärr får man ju inte själv bestämma var de kilona ska sätta sig på kroppen, de har ju en tendens att hamna helt fel Nån regelbunden mens har jag inte, har knappt mens alls, har tidigare trott att det berodde på min vikt men nu "vet" jag att det inte är så. Tidigare åt jag väldigt dåligt och då hade jag ingen mens, nu äter jag som sagt väldigt bra men har fortfarande ingen mens så det problemet beror nog på något annat.

• Thulan

lusse: Okej, då förstår jag. Ja det skadar ju aldrig att vänta, eftersom både du och jag är i ungefär samma sits med studier framför oss så är det ju egentligen bättre att vänta så länge som möjligt. Men jag vill också ha NU, helst igår Men jag tror ändå att det blir en tjuvstart för er, din karl vill ju iaf ha barn nu det vettesjutton om min vill. Jag blir nog den enda i den här tråden som inte tjuvstartar.

• Frila2
    Thulan skrev 2007-06-14 23:37:48 följande:
    lusse: Ja jag trivs ganska bra med min vikt, är smal men har fortfarande former. Men några kilon till skulle som sagt inte skada, men tyvärr får man ju inte själv bestämma var de kilona ska sätta sig på kroppen, de har ju en tendens att hamna helt fel Nån regelbunden mens har jag inte, har knappt mens alls, har tidigare trott att det berodde på min vikt men nu "vet" jag att det inte är så. Tidigare åt jag väldigt dåligt och då hade jag ingen mens, nu äter jag som sagt väldigt bra men har fortfarande ingen mens så det problemet beror nog på något annat.
    När ska du börja medicinera för att få igång ägglossningen då?
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-06-14 23:35:14 följande:
    Ja han är ju såååå förnuftig och jag vill inte tvinga honom in i barnskaffandet... Så jag får väl snällt vänta. Men dröjer det längre än nyår kommer jag gå upp i atomer
    Thulan skrev 2007-06-14 23:37:48 följande:
    Nej det är ju det där om vart kilona ska sätta sig som är problemet Men om du äter hyffsat mycket och styrketränar samtidigt.....typ mage och lår/rumpa och så borde det väl gå bra? Men då ska man orka släpa sig till gymmet också....
    Tråkigt att mensen krånglar! Har aldrig haft problem med det, förutom de sista månaderna...men det är nog psykiskt pga att jag e skengrav. varje månad
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Thulan

lusse: Ja i höst blir det styrketräning för min del, har velat gjort det i flera år men har aldrig haft nån att träna med men nu har jag och en kompis bestämt att vi ska köra igång Går man upp mycket i vikt av att styrketräna?

frila: Vet inte när jag sätter igång med medicineringen, min käre sambo måste lämna ett spermaprov först så allt hänger på honom tyvärr. Så det kan dröja....

• Frila2

Lusse: Visst är det jobbigt när de ska fundera på allt och vara så förnuftiga. Alla vi som ska börja i jan får väl ha en liten ceremoni på nyårsafton där vi bränner kondomer som en symbol

• Frila2

SKa gå och ge lite mediciner. Är tillbaka om en stund, hoppas att ni fortfarande är vakna.

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-06-14 23:41:48 följande:
    Nej. Får väl va glad att han r så förnuftig....jag är å andra sidan impulsiv och lite blåögd ibland Så jag behöver honom som jämnvikt! Vi får peppa varandra du och ja då...studenterna! Hur länge ska du va mammaledig om det blir något? Har tänkt ta ett halvår, sen får F ta ut resten om han vill men jag ska nog försöka plugga efter ett halvår iaf. Men ett år skulle inte va fel
    Frila2 skrev 2007-06-14 23:47:12 följande:
    Hihi ja det får vi göra.....en doft at bränt gummi sprider sig över västra Sverige straxx efter tolvslaget
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Åh, så gulliga ni är tjejer!

Sambon tycker jag är jättefin, så jag får väl lyssna på honom

Vill mer och mer gifta mig nästa sommar. Men sambon vet ännu inte om han vill det. Så nu känns det som att han får sista ordet igen *Suck*

• Fröken85

thulan: Jag kommer inte heller tjuvstarta... Du behöver inte känna dig ensam!

frila: jag kan hjälpa till att bränna pökpåsar. Men jag vill nog snällt vänta till 17e januari då... eftersom det är det magiska datumet som sambon bestämt...*ler*

lusse: jobbigt att bli skenis varje månad. Jag har sluppit det som tur är och nu sitter jag här med mens igen. Men varje gång den kommer så vet jag att det har gått en hel månad sen sist och att man nu är ännu närmare verkstadsstart!