• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Elessario skrev 2007-06-27 20:58:23 följande:
    fröken varför vågar du itne diskutera?tony ville inte vara med när jag testar... jag planerar att skriva -hej pappa- på magen när det blir ett plus
    Vad gulligt! Jag kommer nog köpa en pappa-bok, kanske skriva något gulligt på hans screen-saver osv.  Han var dock noga med att poängtera att han vill veta typ direkt och att ingen får veta före honom - men det är ju självklart!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Jösses vad jag drömmer mig bort! Tänk om...
    Var ska detta sluta? Blir så trött på mig själv över att hag hoppas så mycket. Vet ju att jag kommer bli superbesviken när mensen dyker upp.

• Fröken85
    Elessario: Jag har redan diskuterat så mycket med honom om när vi ska starta och så, och äntligen verkar det som han börjar längta lite. Så jag försöker låta detta samtalsämnet ligga lågt ett tag...

Jag tror förresten att jag har ÄL nu. Jag har lite molande värk i magen, typ mensvärk. Det är 14 dagar till beräknad mens nu så det är ju inte helt otroligt att det är det jag känner av eller?
  • Skrutt 83

Hej tjejer!

Tack för era lyckoönskningar! Pratade med min lärare och han skulle kolla igenom min tenta igen och så skulle jag ringa imorgon, ev. behöver jag bara göra en kompletering. *Hoppas verkligen* Annars blir det imorgon!

Lusse: Överklagan är att man vill att de kollar på tentan igen, man får motivera varför man tycker man borde fått en annan poäng än vad man fått. På så sätt så kan man kanske få ändrat betyg. Denna tenta var upplagd som 2 delar, hade man inte 15 på första så rättar de inte del 2.. För att det generellt brukar vara dåligt resultat på den också då! I mitt fall gick den delen nästan bättre än del 1 så jag bad honom rätta del 2 och sen hoppas jag på att poängen räcker, iallafall till en kompletering så jag slipper omtenta!

Vet inte om A vill att vi ska testa tillsammans, har inte frågat. Ska höra med honom och ge er en uppdatering när jag vet! Vet inte vad jag själv vill faktiskt.. Båda har ju sin tjusning.. Hrmm svårt!

Cia: Välkommen hem! Kul att se dig här igen! Hoppas ni haft trevligt och att ni hade en trevlig midsommar. Ja jag kan tänka mig att det är lite pirrigt nu! Kommer absolut vara skenis varje månad när pillren är slut!

Fröken: Låter absolut som ÄL!

• Skrutt 83
    Fröken: Glömde säga ett stort grattis till framgången på vågen, inte illa! Skrattande Skönt att sockersuget börjar försvinna, det är ju så otroligt skönt när det ger med sig!

Vad tycker ni om FL:s nya design tjejer? Såg att även "flikarna" fått nytt utseende idag!
  • Fröken85

Skrutt: Man tackar!!! Jo, det börjar kännas otroligt bra. Jag har nog aldrig varit såhär motiverad att gå ner... Jag hoppas verkligen att det håller i sig och att jag sen kan hålla vikten. Men visst, kommer jag ner till 60 och känner att jag vill gå ner mer, så fortsätter jag väl. Tyvärr så kommer det väl inte gå såhär "lätt" de sista kilona ner mot de 60.... Men 60 är målet, och det SKA jag nå!!!
    Hur har det gått själv idag?

• Skrutt 83
    Fröken: Vad skönt att du har motivationen, det är verkligen a och o! Du ska se att du kommer nå ditt mål utan problem! Du har ju världens bästa motivation Skrattande Finns ju inte någon bättre motivation än bebis! Ja det är lite segt de där sista kilona men det klarar du, ibland får man öka motionen lite extra då, det brukar hjälpa! Jo det har faktiskt gått ganska bra idag! Hoppas på fint resultat på måndag!

Vad har fröken för planer för kvällen då?
  • Skrutt 83

Blev så glad idag, jag ska ju hoppa fram en termin så jag blir klar i vår ist för nästa höst (bebis som motiverar) Skrattande Därför har jag ställt in mig på att jag kommer att få skriva magisteruppsatsen själv eftersom ingen av de jag umgås med ska hoppa fram. Idag fick jag dock reda på att en tjej som vi umgås lite halvt med ska hoppa fram så hon frågade om jag ville skriva med henne, känns jättebra! Nu slipper jag nojja för att jag inte kommer klara att skriva själv! Känns toppen!

• Fröken85

Skrutt: Jodå, bebis är ju allra bästa motivationen!!! Va kul att det gått bra för dig oxå! Ska försöka att verkligen hålla mig från allt det goda som erbjuds på helgen. Har ju mina 2 doser av gott som jag får ta. Tyvärr är det ibland lättare att avstå helt än att bara ta något litet.... Hoppas man blir glad på måndag morgon!!!

Va skönt att du hittat någon att skriva med! Förstår att du ville det! Vad blir du när du blir klar sen?