• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Yoyna

Jag jobbar idag å på fredag. Lättare att inte småäta då oxå!

Nu blir det en peppad shake till lunch! Mums!

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-07-03 12:15:02 följande:
    Jag jobbar idag å på fredag. Lättare att inte småäta då oxå! Nu blir det en peppad shake till lunch! Mums!
    Ja jag märkt att jag äter när jag hartråkigt och inget att göra....du också? Yes, shakea (???) för kung och fosterland
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Yoyna

Visst är det så att jag blir hungrug av att inte ha något att göra! Helt värdelöst! Värst är det om jag är ensam på kvällen...

Shake shake!

Nu kallar jobbet!

Tack för lite pepp, nu mår jag bättre!

• Cia80

Skrutt,
    Jag vet inte riktigt om jag får ha honom hemma. Vågar inte ta ut nåt i förskott. Men nu har han 4 veckors semester, så nu får jag passa på att njuta

Var och spelade golf och det gick verkligen urdåligt. Så nu känner jag mig inte alls motiverad till att fortsätta. Då är jag mer motiverad för att skaffa bebis
    Men vi får väl se...

• Skrutt 83

Hej tjejer!

Vad duktiga ni är som shejkar! Idag har det INTE följts nån diet här hemma... Åt precis en Big Mac & co. Inte bra!! Addes kusin kommer förbi så vi ska fika, därför blev McDonald´s en nödlösning för att hinna städa mm.. Kunde iofs tagit en sallad, men men Skrattande Från imorgon blir det riktigt seriöst, så pepp pepp!

Blev inget bilköp idag, vi har varit runt och kollat lite mer samt varit på banken och fått lånelöfte! Så fort pappren är klara så ska vi köpa bilen! Jippi!

Lusse: Inte helt hundra ännu men till 99% blir det en Mazda3! Låter som en jättebra hyra för en 3:a vid Universitetet, det är ju toppen att ha nära hem sen när man har en liten.

Yoyna: Har inte heller skött dieten, men nu jäklar! Nu får vi peppa järnet! Ska ut och springa imorgon!

Cia: Tråkigt att golfen gick dåligt, du ska se att det snart kommer gå bättre igen, det brukar ju gå lite i vågor! Mysigt att sambon är hemma, ska hålla tummarna för att han inte behöver flytta tillbaka!

• Fröken85

Skrutt: Vad gullig din sambo är som säger att du kommer bli ärldens bästa mamma. Det är ju det bästa man kan få höra! Vi hoppas verkligen att du är med oss i sept/okt!!!

• Fröken85

Cia: Skönt att ha sambon hemma! Hoppas det kommer funka bra. Det är ju en stor omst'llning till en början, men jag kan inte tänka mig nåt bättre!

Yoyna: Jag skickar över en hel kasse med pepp! Kom igen tjejen! Det blir bättre snart man har ¨sådana dagar ibland, men de går över!!!

Skrutt: Ekonomin ordnar sig alltid. Man lever efter hur mycket pengar man har, så enkel är det! Men det ordnar sig alltid. Bara man är medveten om att man har mindre pengar över...

Lusse: Vad härligt med träningsvärk, då vet man att man gjort något!

• Cia80

Skrutt,
    Ja, förhoppningsvis går golfen bättre nästa gång.

Jag håller också tummarna

Fröken,
    Ja, det är jätteskönt att ha honom hemma. Har dock knappt fattat det
    Just nu sitter han och spelar data-spel. Skönt att man kan göra olika saker.
    Man vänjer sig fort vid att ha sällskap. Det blir ju så mycket roligare.
    Nu slipper jag sitta ensam i veckorna.

Usch vilket dåligt väder det ska bli. Det är väl attans nu när det är semester-tider.

• Yoyna

Tack för allt pepp! Resten av dagen har gått bättre, bara naturdiet och så vattenmelon! Nu är det bara tre dagar kvar till helgen. På lördag har jag tänkt att jag ska få äta något gott iaf!

Imorn kommer plattsättaren, spännande!

Va roligt att bilköpet börjar närma sig Skrutt! sen får ni bara flytta ut på Mälaröarna oxå!

• enlitenbitkaka

Nu ni tjejer har jag, världens störste latmask; cyklat till jobbet, jobbat 3½h i regn, cyklat från jobbet, gått en promenad med vovven och lagt i en maskin. Nämnde jag att det är 1.2mil t.o.r. till jobbet?

Skrutt:
    Så duktig som du varit kan du allt unna dig en Big Mac! Mazda3....*kollar upp*.....den e ju jättesnygg! Avundsjuk.

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.