• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka

Skrutt:
    Din sambo verkar ha mjuknat en hel del! Vad roligt Är ju ett litet tag kvar tills du slutar med pillrena = ett litet tag som han har på sig att bli ännu mer sugen!

Ang. ÄL så får vi se...kollade fel på Fertilityfriend; måndag tisdag och onsdag är fertila dagar - torsdag är ev. ÄL....stämmer detta bör min mens komma runt den 20e....håll tummarna!

Planer för dagen Skrutt?

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Elessario: Får jag kika in i nya 08-tråden? Vi har ju inte bestämt tjuvstart 100 % men det kanske blir smygstart.. Vet inte vart jag ska kategorisera oss riktigt..

Lusse: Jag ska bara slappa, slappa & slappa idag! Skrattande Kanske ska åka och kolla på en citroën, tydligen 139000 helt ny på kampanj, bra att kolla innan man bestämmer sig helt hundra. Sen blir det kvällsprommis med sambon. Du då?

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-04 13:25:18 följande:
    Elessario: Får jag kika in i nya 08-tråden? Vi har ju inte bestämt tjuvstart 100 % men det kanske blir smygstart.. Vet inte vart jag ska kategorisera oss riktigt..Lusse: Jag ska bara slappa, slappa & slappa idag! Kanske ska åka och kolla på en citroën, tydligen 139000 helt ny på kampanj, bra att kolla innan man bestämmer sig helt hundra. Sen blir det kvällsprommis med sambon. Du då?
    Åh Citroën Xsara Picasso gillar jag, svärfar har en så och den är helt underbar att köra! Är ju en hel djungel av bilmärken osv. Bra att botanisera innan man bestämmer sig!

Jobbar 17:30-21.....ska även planera inför nästa vecka då sambon har sin enda semestervecka. Om vi ska göra något särskilt. Men som det är just nu vill jag bara att sommaren ska ta slut så det blir september!

Vi får starta en egen tråd: "Vi som skulle börja 2008 men som (kanske) tjuvstartar...."
  • Skrutt 83

Lusse: Ja precis, har lite mindre än 2 kartor kvar, ska bli så spännande att sluta. Ja så får ju hans bästa kompis/min kusin barn om 4 v så det kommer förhoppningsvis hjälpa till! Skrattande Håller verkligen tummarna för att din mens kommer som den ska.  Har du kännt av något speciellt nu när du slutat? Hur har ni gjort nu kring ÄL, har ni skyddat er?

Vad kul att den är skön att köra, märket har ju tidigare haft en del problem men verkar som om de nu "hottat" till sig. Ja det är så svårt, man vill ju inte ta fel beslut!

Vad mysigt med gemensam semester, ska ni göra något kul? Ja jag håller med, nog första gången man vill att sommaren ska gå fort och att skolan ska börja! Kommer nog bli en toppen höst! Ja vi får starta egen tråd! Skrattande

• Elessario

haha, ni får starta en egen tråd ni tjyvisar..

men välkommen in sålänge det inte blir prat om fum o så..

• FiL81

Hej kära syltfiskar! Vad jag har saknat er!
    Är nu tillbaka pa jobbet efter en skön semestervecka i Sverige. Midsommar/Bröllopsfirande, bilande upp till Norrland och en massa soft-dagar. Härligt!
    Men men, nu är vardagen tillbaka. Det enda man kan glädja sig över är att vädret är skit. Helt ok att jobba da. Bara det blir fint tills nästa semester som kommer i augusti!

• Skrutt 83

Hej Fi!

Välkommen tillbaka, vi har saknat dig också!
    Vad kul att ni fick en lyckad semester! Här är det inte heller jättebra väder men men.. Hoppas du får bättre väder på nästa semester! Hur står det till med bebislängtan då?

• FiL81

Skrutt: Det är sa märkligt, för pa sista tiden har det verkligen gatt upp och ner med bebislängtan. En del av mig vill ha bebis NU redan IDAG, en del vill vänta med verkstad tills mars 08:a sa som planerat, och en annan del vill fortsätta jobba - här i Tyskland ett ar till och sedan hitta nagot spännande i Sverige och jobba ytterligare ett ar till. Det skulle innebära bebisstart först 09... Anledningen till detta är att sa fort jag träffar mina gamla kompisar fran teknis, och vi alla pratar jobb, sa blir jag sa sugen pa att söka natt nytt i Sverige och vänta med bebis ett par ar. Annorlunda är det när jag umgas med mina föräldrar, för da börjar jag drömma om hur de skulle leka med sina barnbarn.

Usch sa svart!

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-04 13:45:59 följande:
    Inte känt något speciellt öht! Har bara hunnit få till det en gång och då körde vi avbrutet....någon får aldrig tummen ur och köper kondomer Haha inget svårt att utöva säkert sex när man aldrig hinner ha något! sambon jobbar nätter, sover till tre nästa dag och jag åker hemifrån vid fem, tidigare om jag cyklar!

Tror kusinbarnet kommer göra underverk för din sambos längtan Kompisarna lillkille har gjort det för min iaf...

Ja hösten -07 kommer nog bli en bra höst! Massa plussande och en del skolstarter!

Fi:
    Välkommen hem! Tänkte allt på dig igår....var ju länge sen du va här inne Välkommen tillbaka!
  • Skrutt 83

Fi: Ja det är svårt när man både vill och inte vill.. Man får försöka följa hjärtat och göra det som känns rätt.. Fast det är ju svårt att veta vad man egentligen vill.

Lusse: Hehe ja jag hoppas ju det! Kompisens små har ju mjukat upp honom lite så denna lilla krabat kommer nog göra susen! Skrattande Yes en toppen höst Glad Hehe nää då förstår jag att det blir lite knepigt att få till det! Flört Det är bara att tacka och ta emot så länge gummit inte inhandlas!

Min kusin dök upp precis ska vara lite social! Kikar in lite senare! Ha en bra dag tjejer! Kram kram