• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Essa: Jag har läst två år nu utan studielån (som tur är har jag en underbar sambo som betalar allt utom maten här hemma, och en underbara mamma som betalar min studielitteratur). Men om det dyker upp en bebis sen eller om vi flyttar till hus så måste jag ju ta lån. Men det känns bra att kunna slippa det så länge som möjligt. Jag har 2.5 år kvar nu! Klart man oroar sig, men jag vet ju att det löser sig på något sätt....
    Hur länge ska du plugga sen? Du hade inte börjat än va?

• Skrutt 83

Fröken: Ja precis, man får väl jobba på så långt det går! Mitt jobb kommer jag kunna jobba rätt länge, är i butik.  Som du säger -Det löser sig säkert!

• Skrutt 83

Fröken: Vad skönt att du klarat dig utan studielån, det är en omöjlighet för min del eftersom jag aldrig skulle klarat att ha haft hästen eller lägenheten annars!

• Elessario

vad härligt att slippa. och vad snälla din sambo och mamma är.
    intagningsbesked på måndag.. och 3 år är ssk.

• Skrutt 83

Ska fixa lite saker, kanske tittar in en liten stund senare! Ha det bra syltisar! Kram

• enlitenbitkaka

Hej hej tjejer!

Hemma från jobbet....ska bara ut med Kenzo en snabbkiss men sen ska jag bädda ner mig i soffan! Jobbet idag var skit, regn heeeela tiden och alla säckar tog slut så jag fick köra en extra vända och fick därför sluta senare än vanligt *suck* Vilket i sin tur gjorde att jag missade bussen och fick stå och vänta 30min på nästa! *dubbelsuck*

Såg en sååååå snygg gravid tjej förut! Med svarta leggings och en tajt "tunika" med Polarn o Pyret-ränder......en sån där perfekt mage! *vill också* Sen började en liten kille prata med mig på jobbet. Då kom tanken, Shit....ska jag vara mamma?!!!

Allt bra med er andra+

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-07-04 23:22:55 följande:
    Är inne en sväng igen! Någon här?www.familjeliv.se/Forum-5-172/m22461765.html... Hittade den här tråden. Ajajaj... Ibland undrar man ju.... Jag skrev ett inlägg på sidan 6 om ni är intresserade!
    Vettigt inlägg du skrev! Blir lite mörkrädd....min syster är 15år och tanken på att hon knske har samma tankar...*brr*
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.